اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنایع و معادن دامغان خبر داد:

اجرای 2 طرح مهم صنعتی در دامغان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان دامغان از اجرای دو طرح مهم صنعتی و تولیدی در این شهرستان خبر داد.

اجرای 2 طرح مهم صنعتی در دامغان
حمیدرضا صالحی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: دو طرح اجرا شده شامل تولید پروفیل‌های آهنی بوده که از طرح‌های آمایش صنعت و معدن محسوب می‏شود و طرح دیگر، تولید در و پنجره upvc است.
صالحی افزود: برای تولید پروفیل‌های آهنی در دامغان، 14 میلیارد و 133 میلیون ریال سرمایه‌گذاری انجام و 6 هزار و 200 میلیون ریال نیز از تسهیلات بانکی استفاده شده است که این طرح مهم صنعتی برای 15 نفر نیز شغل ایجاد می‏کند.
وی تصریح کرد: این واحد صنعتی قادر است سالانه 3 هزار و 600 تن انواع پروفیل‌های آهنی تولید کند.
رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان دامغان اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح صنعتی تولید در و پنجره upvc نیز در دامغان سالانه 160 تن انواع در و پنجره تولید و برای 18 نفر شغل ایجاد می‏شود.
صالحی به مهم‌ترین طرح‌های صنعتی و تولیدی در دست اجرا در شهرستان دامغان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح تولید میلگرد فولادی توسط شرکت فولاد کویر دامغان با ظرفیت 300 هزار تن در سال و اشتغال‏زایی 150 نفر با سرمایه‌گذاری 490 میلیارد و 730 میلیون ریال در دامغان در دست اجراست.
وی گفت: طرح تولید اتوبوس‌های شهری و بیابانی توسط شرکت دامغان خودرو برمی با ظرفیت 3 هزار دستگاه در سال و با ایجاد اشتغال برای 833 نفر و سرمایه‌گذاری 832 میلیارد و 840 میلیون ریال نیز هم‏اکنون با پیشرفت فیزیکی 19 درصد در دست اقدام است.
رئیس اداره صنایع و معادن شهرستان دامغان همچنین بیان داشت: طرح تولید بیواتانول توسط شرکت میلاد گستر دامغان پارسیان با ظرفیت 155 هزار تن و اشتغال 400 نفر با سرمایه‌گذاری هزار و 202 میلیارد ریال اجرایی می‏شود.
صالحی گفت: طرح فراوری و دانه‏بندی ماسه ریخته‌گری با ظرفیت 100 هزار تن در سال و اشتغال 50 نفر و با سرمایه‌گذاری 33 میلیارد ریال نیز هم‏اینک پیشرفت فیزیکی 35 درصد دارد و در حومه شهر دیباج عملیاتی می‏شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول