اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار قزوین خبر داد:

حل مشکلات زمین‌های اوقافی البرز

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین با اشاره به حل مشکل زمین‌های اوقافی در شهرستان البرز گفت: اجازه تبدیل به احسن زمین‌های مسکونی اوقافی شهر الوند از سوی دفتر مقام معظم رهبری اخذ شده است.

حل مشکلات زمین‌های اوقافی البرز
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، سیروس صابری بیان کرد: مصوبه انتزاع دو روستا و چند مکان در بخش مرکزی شهرستان البرز و الحاق آن به بخش مرکزی شهرستان قزوین از سوی وزارت کشور برای اجرا به استانداری ابلاغ شده است.
وی ادامه داد: بر اساس مصوبه کمیسیون سیاسی و دفاعی دولت، روستاهای قدیم آباد و مشعلدار و مکان‌های مزرعه حاجی فتحعلی، مزرعه جمال آباد و شهرک و مجتمع صنعتی لیا از دهستان پیر یوسفیان بخش مرکزی البرز جدا شده و به بخش مرکزی شهرستان قزوین پیوسته‌اند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین عنوان کرد: این تغییر بر اساس نیاز شهر قزوین به منظور رشد متوازن شهری و ایجاد حریم مناسب در جنوب قزوین صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: تغییرات یاد شده در تقسیمات کشوری محدوده استان قزوین، از سال 83 مورد پیگیری و توجه مسئولان این استان بود.
صابری در ادامه با اشاره به حل مشکل زمین‌های اوقافی شهرستان البرز اظهار کرد: با مکاتبات و پیگیریهای صورت گرفته توسط استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین و رئیس دادگستری استان مشکل تبدیل به احسن زمین‌های اوقافی البرز برطرف شده است.
وی توضیح داد: در این راستا، اجازه تبدیل به احسن زمین‌های مسکونی اوقافی شهر الوند از سوی دفتر مقام معظم رهبری گرفته شده است و اقدامات لازم در رابطه با تحویل زمین معوض به متولیان و سایر اقدامات لازم به زودی صورت خواهد گرفت.
معاون سیاسی امنیتی استاندار قزوین تأکید کرد: اجازه تبدیل به احسن زمین‌‌های شهر الوند فقط شامل حال زمین‌های مسکونی خواهد بود و زمین‌های تجاری و صنعتی از این امر مستثنی خواهند شد.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول