اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بازرگانی آمل خبر داد:

گشایش نمایشگاه فروش پاییزه در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی آمل گفت: در راستای تنظیم بازار و تعدیل قیمت کالا در آستانه بازگشایی مدارس نمایشگاه فروش پاییزه در آمل برپا میشود.

گشایش نمایشگاه فروش پاییزه در آمل
عباسعلی زمانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به برگزاری نمایشگاه فروش پاییزه برای تنظیم بازار بیان داشت: نمایشگاه فروش پاییزه از 18 شهریور ماه سال جاری آغاز میشود و به مدت 10 روز برای خرید مردم برپا بوده و از ساعت 10 صبح تا 22 شب آماده خدمت‌رسانی به مردم است.
وی با اشاره به مکان برپایی نمایشگاه پاییزه آمل افزود: این نمایشگاه در 200 غرفه طراحی شده و مردم میتوانند برای خرید در موعد مقرر به آدرس بلوار بسیج جنب شهرک بسیجیان مراجعه کنند.
رئیس اداره بازرگانی آمل کارگاه و کارخانجات تولیدی را در اولویت برای نمایشگاه دانست و گفت: کارگاه‌ها و کارخانجات تولیدی شهرکهای صنعتی و همچنین مراکز عمده فروش و پخش مواد غذایی، پروتئینی، پوشاک و البسه در اولویت برای تحویل غرفه هستند.
زمانی با اعلام اینکه مردم می‌توانند در این نمایشگاه از تخفیف 10 تا 15 درصدی بهره مند شوند، تصریح کرد: این نمایشگاه دو بار در سال در آستانه ماه مهر و بازگشایی مدارس و روزهای پایانی سال برای خرید نوروزی دایر می شود.
رئیس اداره بازرگانی شهرستان آمل با اشاره به اقلام ارایه شده بیان داشت: خرید لوازم التحریر، البسه و پوشاک، مواد غذایی پروتئینی گوشت قرمز و سفید برای مردم مهیا شده است.
وی با اشاره به توزیع اقلام تنظیم بازار مازندران متذکر شد: با اعلام سازمان بازرگانی مازندران در این نمایشگاه اقلام نظارتی تنظیم بازار مانند شکر، روغن و مواد گوشتی و پروتئینی نیز ارایه میشود.
وی با تاکید اینکه استقبال مردم از نمایشگاه‌های برگزار شده در این شهرستان خیلی خوب بوده است، یادآور شد: مردم بیشتر از تولیدات داخلی با کیفیت استقبال میکنند.
زمانی با اشاره به اینکه اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی شهرستان آمل در برپایی جشنواره همکاری دارند، گفت: سعی داریم اقلامی با کیفیتی بالا و قیمتی متعادل را برای خرید عموم به نمایش بگذاریم.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول