اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره خبر داد:

برگزاری مسابقه حکمت‌های نهج‌البلاغه در زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره گفت: مسابقه حفظ، مطالعه و یادگیری حکمت‌های نهج‌البلاغه در استان زنجان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه حکمت‌های نهج‌البلاغه در زنجان
سعید آقاجانلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مسابقه حفظ، مطالعه و یادگیری حکمت‌های نهج‌البلاغه در شهرستان خرم‌دره برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه علاقمندان تا یک مهر ماه سال جاری فرصت دارند در این مسابقه شرکت کنند، افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره با همکاری ستاد برگزاری نماز جمعه این شهرستان این مسابقه را برگزار می‌کند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره تصریح کرد: تا کنون 4 هزار برگه جوایز به مسابقه ارسال شده و توزیع برگه‌های جوایز برای شرکت علاقمندان در این مسابقه ادامه دارد.
وی با بیان اینکه این مسابقه قرار بود در سطح شهرستان خرم‌دره برگزار شود، افزود: به دلیل استقبال چشمگیر از برگزاری مسابقه، این مسابقه به صورت استانی برگزار می‌شود.
آقاجانلو یادآورشد: علاقمندان برای شرکت در مسابقه حفظ، مطالعه و یادگیری حکمت‌های نهج‌البلاغه می‌توانند سئوالات مسابقه را از طریق ایمیل نیز دریافت کنند.
وی آشنایی جوانان با نهج‌البلاغه را از اهداف برگزاری این مسابقه عنوان کرد و گفت: حکمت‌های نهج‌البلاغه در جامعه مغفول مانده است که باید به این امر در جامعه توجه ویژه شود.
 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره یادآورشد: به افرادی که بتوانند 100 حکمت نهفته شده در نهج‌البلاغه را به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند یک ربع بهار آزادی اهدا می‌شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه توجه به برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی از اولویت‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌دره در سال جاری است، افزود: در این راستا برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای حضور جوانان در این فعالیت‌ها صورت گرفته است.
آقاجانلو بیان داشت: باید با برنامه ریزی‌های مناسب جوانان را به سوی مسایل دینی رهنمون کرده و در فعالیت‌های قرآنی و مذهبی از حضور این قشر بهره جست.
وی با اشاره به شبیخون فرهنگی دشمنان اسلام علیه ارزش‌های اسلامی بر لزوم برگزاری برنامه‌های قرآنی در جامعه تاکید کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول