اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکمیته ایمنی شرکت برق خراسان جنوبی:

نهادینه کردن فرهنگ ایمنی ضروری است

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایمنی عمومی یک ضرورت است و باید در ارتقا و افزایش آن تلاش کنیم.

نهادینه کردن فرهنگ ایمنی ضروری است
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی، حسن سابقی در کارگروه ایمنی و مدیریت حوادث این شرکت اظهار داشت: در راستای ارتقا و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی عمومی و پیشگیری از بروز حوادث مردمی اقدامات مناسبی صورت گرفته است.
وی افزود: در راستای آموزش و نهادینه کردن فرهنگ ایمنی در بین دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی استان فعالیت‌های ارزنده‌ای انجام شده است.
دبیر کمیته ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی یادآور شد: با همکاری و عقد قرارداد با سازمان آموزش و پرورش استان در 62 هزار جلد پیک بهاری سال 90 مقاطع تحصیلی پیش دبستانی و دبستان توصیه‌های ایمنی مناسب چاپ شده بود.
سابقی گفت: توصیه‌های ایمنی بر روی 15 هزار جلد بهارانه 90 ویژه دانش‌آموزان استثنایی استان نیز درج شده بود.
وی یادآور شد: 2 هزار و 500 جلد کتاب برق و ایمنی به همراه 2 هزار و 500 برگ سؤالات ایمنی طرح شده از کتاب مزبور در بین دانش‌آموزان مقطع پنجم ابتدایی استان نیز توزیع شد.
دبیر کمیته ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از کتاب مزبور مسابقه کتابخوانی برگزار شده است، تصریح کرد: از 2 هزار و 500 برگه سؤال توزیع شده یک‌هزار و 250 پاسخنامه به شرکت ارسال و به برندگان مسابقه جوایزی اهدا شد.
سابقی گفت: 5 هزار جلد کتاب با عنوان خونه پرماجرا نیز محتوی توصیه‌های ایمنی در منزل برای کودکان توزیع شده است.
وی به توزیع 5 هزار جلد کتاب با عنوان دایی پیام مهربون، دوست مینا و سینا جون در مورد خطرات تاسیسات برقی در بیرون از منزل اشاره کرد و یادآور شد: شعارها و توصیه‌های ایمنی با موضوع مدیریت مصرف در جراید محلی استان چاپ شده است.
دبیر کمیته ایمنی شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی افزود: 200 هزار برگ بروشور نحوه محاسبه برق مصرفی به همراه قبوض برق مشترکان با درج توصیه ایمنی در مورد رعایت موارد ایمنی در هنگام سرویس کولرهای آبی منازل چاپ و به همراه قبوض برق مشترکان توزیع شده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول