اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

سیاست‌گذاری جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت اجتماعی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره ویژگی‌های ملت اسلامی گفت: سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت اجتماعی است.

سیاست‌گذاری جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت اجتماعی است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، فرهاد بشیری در مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان پاکدشت ضمن تبریک هفته تعاون گفت: امروزه به یمن پیروزی انقلاب اسلامی و اعتماد به نفسی که در مردم و مسئولان به وجود آمده نبوغ سیاسی مردم در اوج خود قرار دارد و پویایی و تحول اساسی در نگرش‌های اجتماعی و دینی به وجود آمده است.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از عللی که موجب شده تا به رشد پیش‌بینی شده در برنامه پنج ساله توسعه و چشم انداز20 ساله در بخش تعاون دست پیدا نکنیم عدم توجه کافی به کار دسته جمعی است که باید نسبت به رفع آن اقدامات جدی و اساسی انجام داد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر با راهنمایی‌های مقام معظم رهبری و سیاست‌های درست و اصولی دولت نهم و دهم به منظور استفاده از نظرات کارشناسان، نخبگان و سایر گروه‌های مرجع برای پیشبرد امور اقدامات گسترده‌ای صورت گرفته که کمک زیادی در راستای رفع این نقص کرده است.
بشیری وجود صداقت و خلوص در کارها و وجود مبانی درست فردی و اجتماعی را یکی دیگر از راه‌های رفع این مشکل دانست و یادآور شد: امت اسلامی پیکر یکپارچه‌ای است که هرگاه این انسجام با تکریم و عنایت توده‌های مردم مورد توجه قرار گیرد می‌تواند بخش دیگری از این کاستی را مرتفع کند.
نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ورود بخش دولتی، خصوصی و تعاونی به اقتصاد را لازمه رشد و شکوفایی همه جانبه دانست و تاکید کرد: سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی جمهوری اسلامی بر مبنای عدالت اجتماعی است از این‌رو هم دولت توجه لازم را دارد و هم بخش خصوصی باید جدی‌تر وارد فضای اقتصادی کشور شود و هم بخش تعاونی که مکمل کننده این دو بخش است باید زمینه‌های بسط عدالت اجتماعی در اقتصاد کشور را بیش از پیش فراهم کند.
مقبلی در ارتباط با اهمیت تعاون در کشور تصریح کرد: با توجه به آمار اشتغال و بیکاری در طول سال‌های مختلف همچنین میتوان گفت که به طور متوسط 45 درصد شاغلان کشور در بخش خدمات 26 درصد در بخش کشاورزی و 29درصد در بخش صنعت مشغول به کار هستند که این آمار نشان دهنده اهمیت بخش خدمات در اقتصاد ملی است.
این گزارش حاکی است، مراسم تجلیل از تعاونی‌های برتر شهرستان پاکدشت با حضور فرهاد بشیری نماینده مردم شهرستان پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، قربانعلی مقبلی فرماندار و رئیس ستاد گرامیداشت هفته تعاون شهرستان پاکدشت، معاونان فرماندار، مدیر فلاح معاونت طرح و برنامه اداره کل تعاون استان تهران، محسن جیبا رئیس اداراه تعاون، روسای ادارات و شرکت‌های تعاونی در سالن اجتماعات فرمانداری پاکدشت برگزار شد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول