اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی در اصفهان؛

اورژانس 115 مهمان کودکان اصفهانی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: با همکاری کمیته فرهنگ شهروندی و در راستای طرح سفیران شهروندی، اورژانس 115 مهمان کودکان اصفهانی می‌شود.

اورژانس 115 مهمان کودکان اصفهانی می‌شود
حمید اسماعیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، با اعلام این مطلب اظهار داشت: طبق توافقات انجام شده مدیریت اورژانس با کمیته فرهنگ شهروندی شهرداری اصفهان و با توجه به عضویت 23هزار خانواده اصفهانی در طرح سفیران شهروندی این کمیته، به زودی تعداد 23 هزار جلد کتاب با عنوان مثلث طلایی امداد در قالب بسته‌های آموزشی طرح سفیران شهروندی به صورت پستی به درب منازل ارسال می‌شود.
وی افزود: کتاب مثلث طلایی امداد شامل محتوای آموزشی آشنایی با نیروهای امدادی حاضر در صحنه حوادث (نیروهای اورژانس پیش بیمارستانی، آتش نشانی و پلیس (با زبان شعر ویژه گروه سنی کودکان دبستانی است که در قالب طرح سفیران شهروندی به صورت رایگان در اختیار کودکان اصفهانی و خانواده‌های آنها قرار می‌گیرد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: از آن جایی که فرزندان در سنین کودکی از قدرت فراگیری بالایی برخوردار هستند، بنابراین فرهنگ‌سازی در زمینه چگونگی استفاده از خدمات فوریت‌های پزشکی در رده سنی کودکان، تأثیر به سزایی بر روی آنها و انتقال این آموزه‌ها به سایر اعضای خانواده دارد.
وی تاکید کرد: مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان، علاوه بر هماهنگی و دریافت مساعدت از کمیته فرهنگ شهروندی، در راستای گسترش فرهنگ شهروندان در استفاده از خدمات اورژانس پیش بیمارستانی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان اصفهان هماهنگی‌های لازم را به عمل می‌آورد تا پس از ایجاد تفاهم، حضور اورژانس 115 در برنامه‌های آنها پررنگ باشد.
اسماعیلی اضافه کرد: همچنین طبق تعامل صورت گرفته با اداره کل بهزیستی استان اصفهان، بیش از 2 هزار جلد کتاب و CD به صورت رایگان جهت توزیع در مهدکودک‌های سراسر استان در اختیار این اداره کل قرار گرفته است.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول