اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی مشگین‌شهر:

سرمایه‌گذاران بخش گردشگری حمایت همه‌جانبه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مشگین‌شهر گفت:‌ سرمایه‌گذاران بخش گردشگری و صنعت توریسم از حمایت همه‌جانبه مسئولان شهرستان مشگین‌شهر برخوردار می‌شوند.

سرمایه‌گذاران بخش گردشگری حمایت همه‌جانبه می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محرم جعفری عصر امروز در جریان بازدید نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس از طرح‌های در دست اقدام حوزه گردشگری مشگین‌شهر اظهار داشت: در سال‌های اخیر با جذب چندین سرمایه‌گذار احداث هتل،‌ هتل آپارتمان و اماکن پذیرایی و اقامتی متعدد و توسعه آبگرم‌ها را در این شهرستان شاهد بودیم و به زودی مجتمع گردشگری آران مشگین‌شهر نیز به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس میراث فرهنگی مشگین‌شهر تصریح کرد:‌ این پروژه توریستی، گردشگری با زیربنای سه هزار مترمربع و با سرمایه‌گذاری 23 میلیارد ریال عملیاتی و اجرایی شده و در اختیار عموم مردم و گردشگران قرار می‌گیرد.
جعفری خاطر نشان کرد: ‌این مجتمع شامل 36 واحد اقامتی، تالار پذیرایی و امکانات تفریحی، توریستی و رفاهی است که با بهره‌برداری از آن اهالی شهرستان و گردشگران این خطه می‌توانند از این امکانات و تسهیلات استفاده کنند.
این مقام مسئول اضافه کرد: برای راه‌اندازی این مجتمع از محل تسهیلات گردشگری سازمان میراث فرهنگی 9 میلیارد ریال اعتبار در اختیار مجری طرح قرار گرفته است.
وی به حضور هزاران گردشگر داخلی و خارجی در 2.5 ماه گذشته در این شهرستان خبر داد و گفت: با توجه به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی این شهرستان با تمام امکانات و زیرساخت‌های انجام شده آماده استقبال و پذیرایی از مسافران و گردشگران تابستانی است.
به گزارش فارس، در این جلسه نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در سخنانی کوتاه به ضرورت توسعه صنعت توریسم و گردشگری در مشگین‌شهر اشاره کرد و افزود: اتصال جاده آبگرم شابیل به موییل، راه‌اندازی مجتمع گردشگری وله‌زیر و طرح ساماندهی آبگرم قوتورسویی از جمله پروژه‌های اولویت‌دار گردشگری است که در این شهرستان در حال انجام است.
یونس اسدی تصریح کرد:‌ با تکمیل زیرساخت‌های گردشگری در این شهرستان این صنعت در منطقه رونق بیشتری گرفته و سبب شکوفایی اقتصادی شهرستان می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول