اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اولین بار توسط گاز گلستان انجام شد؛

راه‎اندازی سامانه اشتراکپذیری گاز خانگی در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت گاز گلستان از راه‎اندازی سامانه اشتراکپذیری تحت وب گاز خانگی برای اولین بار توسط گاز گلستان خبر داد.

راه‎اندازی سامانه اشتراکپذیری گاز خانگی در گلستان
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، رمضانعلی سنگدوینی در جمع کارکنان این شرکت به معرفی سامانه اشتراکپذیری خانگی پرداخت و گفت: خدمات دو سویه تحت وب در دنیای امروز با قابلیت پوشش کاربران در نقاط مختلف جایگاه ویژه خود را پیدا کرده و مورد توجه خاص شرکت‎ها و سازمان‎های بزرگ هستند تا از این طریق بتوانند هزینه‎های انجام فرآیند کاری خود را به حداقل رسانده است.
وی تصریح کرد: ضمن اطلاع از میزان درخواست اشتراک، امکان موفقیت خود را افزایش دهند بنابر این بر آن شدیم تا سامانه تحت وب اشتراکپذیری خانگی را در گاز گلستان راه‎اندازی کنیم.
مدیر عامل شرکت گاز گلستان ضمن تقدیر از تلاش ارزشمند کارکنان واحدهای مشترکان و فناوری اطلاعات گاز گلستان که در تهیه و راه‎اندازی این خدمات فعالیت داشتند، افزود: نرم‎افزار مذکور در نوع خود منحصربه‎فرد بوده و بدون وابستگی به شرکت‎های بیرونی و برای اولین بار به صورت کاملا مکانیزه توسط کارشناسان واحد فناوری اطلاعات گاز  گلستان در سطح شرکت‎های گاز استانی طراحی، پیاده‎سازی و اجرا شد و این افتخار بزرگی برای این شرکت در راستای تحقق اهداف دولت الکترونیک به شمار می‎رود که توانسته با اتکا به توان داخلی شرایطی را فراهم بیاورد تا رضایت متقاضیان گاز طبیعی را به نحو مطلوبی فراهم کند.
مدیر عامل گاز گلستان در زمینه مزایای استفاده از سامانه تحت وب اشتراکپذیری گاز خانگی گفت: سامانه مذکور ضمن اینکه نقش به سزائی در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و قابلیت‎های ارائه خدمات دو سویه اینترنتی برای مردم به همراه دارد مزایای دیگری منجمله کاهش مراجعات حضور ی متقاضیان به ادارات گازرسانی، تسریع در ارائه خدمات به متقاضیان گاز طبیعی، کاهش خطای انسانی در ثبت و درج اطلاعات   و سایر موارد  دیگر دارد.
در ادامه رئیس واحد فناوری اطلاعات شرکت گاز گلستان گفت: سامانه اشتراکپذیری گاز خانگی، نرم‎افزاری تحت وب که در آن از تکنولوژی ASP ، JavaScrip ،CSS   استفاده شده است و به کاربران مختلف این امکان را می‎دهد بدون نیاز به داشتن تخصص در زمینه کامپیوتر و بدون حضور فیزیکی در ادارات گازرسانی تقاضای اشتراک خود را از طریق اینترنت ارسال کنند.
محمد شفیع اظهار داشت: متقاضیان با پرکردن فرم‎های الکترونیکی و ارسال اسناد مربوطه، درخواست خود را با ارائه کد رهگیری ثبت کرده و متقاضیان میتوانند از طریق کد مربوطه و شماره ملی روند اشتراکپذیری خود را پیگیری نکنند.
رئیس واحد فناوری اطلاعات گاز گلستان با بیان اینکه طراحی کد امنیتی captcha   برای تشخیص کاربران از ربات‎های اینترنتی یکی از نقاط قوت این سامانه است، گفت: این خدمات به درخواست امور بهره‎برداری شرکت برای مکانیزه کردن خدمات به صورت دوسویه انجام گرفته است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول