اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل داروی سازمان دامپزشکی در گفت‌و‌گو با فارس:

دارو در ایران با اصول روز داروسازی تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دارو، درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی کشور از تلاش به منظور انطباق واحدهای تولید کننده دارو با اصول روز داروسازی جهان خبر داد.

دارو در ایران با اصول روز داروسازی تولید می‌شود
سیدمصطفی عزیزیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه سفر یک روزه خود به استان مرکزی اظهار داشت: اداره دارو، درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی کشور به دنبال این است تا اصول داروسازی در کشور را با اصول روز جهان تطبیق داده و سطح کیفی تولیدات را افزایش دهد.
وی تصریح کرد: در حال حاضر دو کارخانه تولید واکسن و 35 کارخانه تولید دارو در کشور فعالیت دارند که میزان تولیدات این کارخانه‌‌ها در حال حاضر پاسخگوی نیاز کشور است.
مدیرکل دارو، درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه هم‌اکنون دو کارخانه داروسازی در کشور در حال احداث است، ادامه داد: یک کارخانه جدید نیز مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.
عزیزیان گفت: هیچ محدودیتی در این اداره برای‌ افرادی که متقاضی سرمایه‌گذاری در راه‌اندازی کارخانه باشند وجود ندارد.
وی در ادامه از برنامه‌‌ریزی به منظور افزایش سطح کیفیت تولیدات دارویی خبر داد و ابراز داشت: به دنبال این هستیم با افزایش سطح نظارت‌ها توسط بخش دولتی سطح کیفیت تولیدات را افزایش دهیم.
مدیرکل دارو، درمان و آزمایشگاه‌های سازمان دامپزشکی کشور نظارت بر ارتقا کیفیت و کمیت داروهای وارداتی را از دیگر برنامه‌‌های این اداره در سال جاری عنوان کرد.
به گفته وی در حال حاضر 100 قلم دارو در بخش دام و طیور در کشور تولید می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول