اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی مازندران خبر داد:

افزایش فعالیت‌های اتاق بازرگانی مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران از افزایش فعالیت‌های این اتاق در غرب مازندران خبر داد.

افزایش فعالیت‌های اتاق بازرگانی مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، غلامرضا عشریه ظهر امروز در نشست هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان با فرماندار نوشهر افزود: غرب مازندران به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد در امور تجاری به ویژه در مرکبات، کیوی و گل و گیاه موقعیت مناسبی در کشور داراست که با ایجاد نمایندگی تام الاختیار سعی در افزایش فعالیت‌های تجاری و تسهیل‌سازی برای امور بازرگانان و تجار این منطقه داریم.
وی اظهار داشت: بیشترین تاکید ما بر شناسایی قابلیت‌های گردشگری غرب استان به تجار و سرمایه‌گذاران خارجی است تا به این واسطه شاهد حضور آنها در منطقه باشیم.
 رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن مازندران ادامه داد: جلسات توسعه صادرات استان برای کمک به تجار و بازرگانان هر منطقه در شهرهایی که دفاتر نمایندگی اتاق بازرگانی استان قرار دارد برگزار می‌شود که سعی ما بر این است تا جلسه بعدی کمیته توسعه صادرات استان در نوشهر برگزار شود.
وی با بیان اینکه دولت در برنامه پنجم توسعه موقعیت خوبی به بخش خصوصی داده است، تصریح کرد: برنامه‌هایی برای ارائه راهکارهایی برای رفع مشکلات تجار و بازرگانان ترتیب داده شده تا در فضای ایجاد شده بیشترین بهره‌وری در این بخش صورت گیرد.
در ادامه فرماندار نوشهر نیز با اشاره به استعدادهای بالای بازرگانی در نوشهر با وجود بندر و فرودگاه از ایجاد نمایندگی تام الاختیار اتاق بازرگانی در این شهرستان ابراز امیدواری کرد که افق روشنی در انتظار این بخش باشد.
محمدعلی قمی اویلی با اشاره به اینکه آنچنان که باید در استفاده و گسترش شهرک صنعتی در شهرستان موفق نبوده‌ایم از بندر نوشهر به عنوان یک ظرفیت بالا برای افزایش فعالیت تجاری یاد کرد و بیان داشت: گران بودن حمل و نقل از مشکلات این بخش است که باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.
وی همچنین به ظرفیت‌های اکوتوریسم این شهرستان و غرب مازندران اشاره کرد و از آن به عنوان یک قوه محرک برای ایجاد سرمایه‌گذاری کلان در بخش‌های مختلف تجاری یاد کرد.
انتهای پیام/ص20
 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول