اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار محمودآباد خبر داد:

ایجاد بانک اطلاعاتی نیروی انسانی در محمودآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار محمودآباد از ایجاد بانک اطلاعاتی نیروی انسانی در محمودآباد خبر داد.

ایجاد بانک اطلاعاتی نیروی انسانی در محمودآباد
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، نخستین جلسه شورای اداری جوانان شهرستان محمودآباد با حضور فرماندار، مدیر روابط عمومی و دبیر حوزه مشاوران جوان فرمانداری و مشاوران جوان ادارات و نهادها ظهر امروز در فرمانداری این شهر برگزار شد.
دبیر حوزه مشاوران جوان فریدونکنار با تقدیر از حضور فرماندار و تمام مشاوران جوان هدف از برگزاری این جلسات را استفاده از فکر و شور جوانی برای تعالی شهر دانست.  
محمد محتاطی مشاوران جوان را دارای تفکر و ایده‌های خوب و به روز دانست و گفت: شما در ادارات خود می‌توانید با مشاوره‌های خوب و ارزشمند مدیران را در پیشرفت کارهایشان کمک کرده و باعث ایجاد شور و نشاط در محیط کاری شوید
فرماندار محمودآباد نیز در ادامه با اشاره به موفقیت‌های نظام در مباحث انرژی هسته‌ای و پیشرفت‌های نظامی بیان داشت: این کارهای بزرگ را جوانان این مرز و بوم انجام داده‌اند و هر جا که شور جوانی وجود داشته باشد فعل خواستن خوب صرف می شود
جواد واحدی افکار امام راحل را همواره چراغ هدایت برای همگان دانست و خاطرنشان کرد: امروزه در سرنگونی دیکتاتورهای ظالم این تفکرات آن ابرمرد تاریخ را لمس می‌کنیم و به همه مردم آزادی‌خواه دنیا این نوید را می‌دهم که اگر همچون مردم ایران حق خود را بخواهند قطعا موفق خواهند شد.
واحدی به فضاهای آزاد در کشور اشاره کرد و تصریح کرد: انتخابات در ایران مصداق بسیار خوبی در بیان این فضاها است و این فضا را ما در شهرستان آماده کردیم و همواره از فکر و ایده نو شما جوانان استقبال می‌کنیم.
وی خطاب به مشاوران جوان بیان داشت: سعی کنید یک تعامل دوسویه در ادارات خود ایجاد کنید و به روز‌ بودن و مطالعه را سرلوحه خود قرار دهید و با ارائه برنامه به مدیران خود مشاوره دهید.
واحدی درباره وجود بعضی از اختلافات در بین دستگاه‌ها مشاوران را به ارائه راهکار برای رفع این اختلافات که عمدتاً سلیقه‌ای است دعوت کرد.
فرماندار محمودآباد از استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای اعتلای شهرستان که طبعاً به پیشرفت کشور نیز کمک شایانی می‌کند، خبر داد.
وی از ایجاد بانک اطلاعاتی نیروی انسانی در محمودآباد خبر داد و اذعان داشت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به دنبال این هستیم که با طریق ایجاد این بانک نیروهای زبده، متخصص و توانمند شهرستان که در شهرهای دیگر مدیر یا مسئول هستند را برای استفاده از نیروهای انسانی بومی و متخصص در محمودآباد شناسایی و به‌کارگیری کنیم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول