اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد:

جابه‌جایی 100 نیروی مازاد دستگاه‌های اجرایی زنجان

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی ومنابع انسانی استاندار زنجان از جابه‌جایی 100 نیروی مازاد خارج از اختیارات دستگاه‌های دولتی خبر داد.

جابه‌جایی 100 نیروی مازاد دستگاه‌های اجرایی زنجان
عادل علیپور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طی یک ماه گذشته برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در راستای جلوگیری از اموال، خودرو و نیروهای مازاد صورت گرفته و تا اتمام تعیین تکلیف همه اموال، خودرو و نیروی  انسانی مازاد دستگاه‌های اجرایی استان این روند با قدرت تمام ادامه می‌یابد.
وی با بیان اینکه همه دستگاه‌هایی که اموال مازاد دارند به صورت میدانی با بازدید‌های صورت گرفته و تطبیق با سیاست‌های کاری شناسایی شده‌اند، افزود: نسبت به تعیین تکلیف این اموال تصمیمات لازم انجام گرفته است.
معاون پشتیبانی ومنابع انسانی استاندار زنجان تصریح کرد: در خصوص مابقی نیروها و اموال مازاد دستگاه‌های اجرای نیز در جلسه آتی تحول اداری تصمیم‌گیرهای لازم صورت می‌گیرد.
وی با اشاره به اینکه تا پایان شهریورماه همه دستگاه‌هایی که خودروی با عمر بالای 10 سال دارند باید در این خصوص تعیین تکلیف کنند، افزود: از مهر ماه سال جاری کارت تردد برای خودروهای اداری صادر می‌شود و خودروهای مورد نظر امکان تردد در داخل و خارج نخواهند داشت و باید نسبت به فروش خودروهایی خود با چنین شرایطی اقدام کنند در غیر این صورت این معاونت نسبت به اجرای قانون اقدام می‌کند.
علیپور ادامه داد: چند حادثه دلخراش منجر به فوت به دلیل استفاده از خودروهای مذکور اتفاق افتاده است که در این زمینه با تمهیدات اندیشه شده برای نخستین بار در استان زنجان این خودروها از ادارات دولتی جمع‌آوری می‌شوند.
وی تصریح کرد: همه خودروها شناسایی شده مگر خودروهایی که به صورت غیر مجاز خریداری شده و سند لازم را برای تردد در مکان‌های مختلف ندارند و در انبارهای ادارات نگهداری می‌شوند که در این زمینه نیز تصمیم‌گیرهای لازم صورت می‌گیرد.
معاون پشتیبانی ومنابع انسانی استاندار زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت نیروهای انسانی مازاد در دستگاه‌های دولتی استان خاطرنشان کرد: برخی از دستگاه‌های اجرایی استان دارای نیروهای مازاد و غیر کارشناس هستند که با برنامه‌ریزی‌های  صورت گرفته 100 نیروی مازاد خارج از اختیارات دستگاه‌های دولتی نیز جابه‌جا شدند.
وی با اشاره به اینکه این روال با قدرت در استان انجام می‌شود، یادآورشد: پس از تعیین تکلیف اموال، خودرو و نیروی انسانی در زمینه هزینه و اعتبارات با وجود انجام اقدامات پیشگیرانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی تصمیم‌گیری لازم صورت می‌گیرد.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول