اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان؛

مراسم سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام عباسی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم نهمین سالگرد درگذشت مرحوم حجت الاسلام و المسلمین عباس عباسی، نماینده مردم هرمزگان در دور نخست مجلس شورای اسلامی در زادگاهش برگزار شد.

مراسم سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام عباسی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد درویشی استاد حوزه و دانشگاه و از همرزمان مرحوم عباسی در این مراسم اظهار کرد: مرحوم عباسی یک مومن بود، مرحوم عباسی رهبر انقلابی‌ها در استان هرمزگان بود که به خاطر مبارزه علیه نظام شاهنشاهی در سال 1346 در شیراز توسط ساواک دستگیر شد.
وی ضمن بیان برخی از ویژگی‌های مرحوم عباسی از جمله شجاعت، شهامت، انقلابی بودن و علم داشتن، افزود: رای مرحوم عباسی در مجلس به عنوان جانبداری از کسی نبود و با اتکا علم خودش نظر می‌داد.
همچنین در این مراسم سرپرست معاون هماهنگ‌کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: مرحوم عباسی 16 سال نماینده مردم استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بود و یک شخصیت ملی محسوب می‌شد.
علی فرج‌زاده استفاده شخصی نکردن از بیت‌المال را یکی از خصوصیت‌های بارز مرحوم عباسی دانست و عنوان کرد: مرحوم عباسی به اطرافیان خود احترام زیادی می‌گذاشت و دست پاسداران و پوتین سربازان را می‌بوسید.
مراسم نهمین سالگرد در گذشت مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین عباس عباسی؛ نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در دوره نخست و نماینده مردم بندرعباس، قشم و حاجی‌آباد در دوره‌های سوم، چهارم و پنجم در مجلس شورای اسلامی و ارشد نمایندگی ولی در سپاه هرمزگان در سال‌های 79 تا 81 در زادگاهش روستای نخل ابراهیمی شهرستان میناب برگزار شد.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول