اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌شرقی صورت می‌گیرد؛

آغاز ثبت‌نام 30 رشته جدید فنی مهندسی در دانشگاه پیام‌نور

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی از آغاز ثبت‌نام 30رشته جدید فنی مهندسی و هنر خبرداد و گفت: رشته‌هایی چون روزنامه‌نگاری و روابط عمومی در مقطع کارشناسی از جمله این رشته‌ها هستند.

آغاز ثبت‌نام 30 رشته جدید فنی مهندسی در دانشگاه پیام‌نور
علی عبادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز از توسعه علمی و پژوهشی در این مرکز دانشگاهی خبرداد.
وی با بیان اینکه توسعه دانشگاه در زمینه‌های مختلف امری جدی است، ‌بیان کرد: توسعه دانشگاه نباید در یک محور منحصر شود ‌بلکه باید در امور فرهنگی، ‌پژوهشی،‌ علمی و آموزشی این رشد و توسعه در جریان باشد.
عبادیان توسعه فضای فیزیکی، ‌فراهم کردن زمینه آموزش از راه دور و نزدیک برای همه و ارتقای کیفیت آموزشی را در کنار جذب اعضای هیئت علمی جدید و تقویت مسائل پژوهشی از اولویت‌های مدیریت دانشگاه پیام‌نور استان دانست و گفت: ‌تاکید ویژه‌ای بر همراهی پژوهش با آموزش وجود داشته و از اعضای هیئت علمی نیز خواسته شده تا به این مسئله توجه کنند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی در ادامه بر ایفای رسالت دانشگاه در حل مشکلات جامعه تاکید کرد و افزود: مقام معظم رهبری نیز در دیدار با دانشگاهیان بر این مسئله تاکید کرده و خواستار حل مشکلات جامعه و توجه به مسائل مطرح در جامعه از سوی دانشگاهیان شدند.
عبادیان، از آغاز ثبت‌نام 30رشته جدید فنی مهندسی و هنر در دانشگاه پیام‌نور تبریز خبرداد و گفت: رشته‌هایی چون روزنامه‌نگاری و روابط عمومی در مقطع کارشناسی از جمله این رشته‌ها هستند.
وی با بیان اینکه در تعیین رشته‌های جدید نیاز جامعه در نظر گرفته شده است، ادامه داد: برخی رشته‌های علوم انسانی با کمبود متقاضی مواجه بوده و طبیعی است که رفته رفته در مسیر حذف شدن قرار گیرند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی، افزایش رشته‌های تحصیلی در واحد تبریز را نیازمند فضاهای جدید دانست و گفت: ‌با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال ساختمان‌های اداری دانشگاه پیام‌نور آذربایجان‌شرقی به فضای جدید منتقل شده و همه فضای دانشگاه به امور آموزشی اختصاص می‌یابد.
وی اظهار کرد: در مرحله نخست یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای تجهیز کارگاه‌های عمومی در این واحد در نظر گرفته شده که این اعتبار تا 30 میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.
عبادیان، وجود مشکل در افزایش 7 هزار نفری دانشجویان دانشگاه واحد تبریز را مورد تاکید قرار داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا با مدیریت این مشکلات به حداقل برسد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول