اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کمتراز 24 ساعت صورت گرفت؛

دستگیری قاتل 18 ساله در ساوه

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: با تلاش پلیس آگاهی شهرستان ساوه جوان 18 ساله‌ای که پس از قتل برادر خود متواری شده بود، در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

دستگیری قاتل 18 ساله در ساوه
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی مصطفی ویسمه‌ای اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری در یکی از مناطق شهر ساوه ماموران کلانتری 11 به این محل عزیمت و در بررسیهای خود پی بردند نزاع بین دو برادر رخ داده است.
وی اظهار داشت: در این درگیری یکی از برادران که جوان 26 ساله‌ای بود بر اثر اصابت چاقوی برادر کوچکتر به شدت مجروح و در بیمارستان فوت می‌کند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به تشکیل اکیپی از ماموران مجرب و آغاز تحقیقات ویژه در این زمینه افزود: با تلاش ماموران مخفیگاه قاتل 18 ساله در یکی از روستاهای ساوه شناسایی و متهم در یک عملیات غافلیگرانه دستگیر و به قتل برادر خود اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه همچنین از کشف 500 گرم شیشه از صندوق عقب یک دستگاه خودرو در این شهرستان خبر داد و بیان داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان حین ایست و بازرسی از خودروهای عبوری در محور همدان به یک دستگاه خودرو پژو روآ مشکوک و آن را متوقف کردند.
ویسمه‌ای گفت: در بازرسی اولیه از خودرو مقدار 20 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و پس از انتقال خودرو به پارکینگ و بازرسی دقیق‌تر مقدار500 گرم شیشه از صندوق عقب خودرو توسط ماموران کشف و متهم دستگیر شده به یگان منتقل شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در ادامه از کشف 300 قطعه تجهیزات ماهواره‌ای از دو خورد پژو خبر داد.
ویسمه‌ای اظهار داشت: ماموران یگان امداد شهرستان حین گشت‌زنی در محور قدیم ساوه - تهران به دو دستگاه خودرو پژو که با سرعت زیادی در حال حرکت بودند مظنون شدند.
وی با بیان اینکه رانندگان خودروها به دستور ایست ماموران توجهی نکرده و به سمت ساوه متواری شدند اضافه کرد: ماموران با تعقیب خودروها نهایتا پس از طی مسافتی آنان را متوقف و راننده‌های هر دو وسیله نقلیه را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه با اشاره به کشف 300 دستگاه رسیور از این دو خودرو افزود: این تعداد رسیور ماهواره در صندلی عقب خودروها جاسازی و از استان‌های غربی کشور به تهران حمل میشد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول