اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیات تکواندو یزد:

لیگ تکواندو در یزد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیات تکواندو استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این ورزش در یزد از راه‌اندازی لیگ استانی تکواندو در سال جاری خبر داد.

لیگ تکواندو در یزد راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمودعالیش‌وندی ظهر امروز در جمع تکواندوکاران استان یزد با بیان اینکه اکنون لیگ مظم تکواندو در یزد وجود ندارد، اظهار داشت: لیگ تکواندو استان در سال جاری با هدف ارتقای سطح ورزش تکواندو استان یزد راه‌اندازی می‌شود.
وی همچنین با اشاره به برنامه‌ریزی برای افزایش تعداد مربیان، داوران و تکواندوکاران استان یزد بیان کرد: در گذشته ورزش تکواندو استان حضور منظمی در لیگ کشوری نداشت و تکواندوکارن از بی‌تجربگی رنج می‌بردند.
عالیش‌وندی همچنین با اشاره به اینکه در استان یزد 47 هیئت ورزشی فعالیت می‌کنند، خاطرنشان کرد: رتبه هیئت تکوادو استان یزد از 45 به 11 در سه ماه نخست سال جاری ارتقا یافته است.
وی همچنین از برنامه‌ریزی برای برگزاری اردو در همه رده‌های سنی این رشته ورزشی خبر داد و عنوان کرد: سال 90 فرصتی برای سرمایه‌گذاری در زمینه ورزش تکواندو است تا سال آینده نتیجه آن را شاهد باشیم.
عالیش‌وندی همچنین برگزاری مسابقات نونهالان کشور در استان یزد را گام مثبتی در ترغیب مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در رده‌های پایین به این ورزش دانست و تاکید کرد: این مسابقات در نیمه دوم شهریور به میزبانی استان یزد برگزار می‌شود.
رئیس هیئت تکواندو یزد ادامه داد: برگزاری مسابقات متعدد ورزش تکواندو در یزد میتواند در رشد و تعالی این رشته بسیار موثر باشد.
وی با بیان اینکه کمبود مربی باتجربه از مشکلات تکواندو استان یزد به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: در صدد جذب مربیان کارآزموده و آموزش مربیان فعلی هستیم.
عالیشوندی تاکید کرد: تکواندوکاران، مربیان، هیئت‌های ورزشی و سایر دست‌اندرکاران این رشته با همدلی و تعامل می‌توانند به جایگاهی شایسته در سطح استان و کشور دست یابند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول