اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مربیان سطح استان؛

نخستین دوره کلاس مربیگری هندبال سنندج آغاز شد

خبرگزاری فارس: نخستین دوره کلاس مربیگری درجه 2 هندبال آقایان ظهر امروز با حضور مربیان سطح استان در سنندج آغاز شد.

نخستین دوره کلاس مربیگری هندبال سنندج آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس هیئت هندبال استان کردستان در حاشیه آغاز این کلاس‌ها، اظهار داشت: کلاس مربیگری درجه 2 آقایان در سالن بهنام شاد سنندج و زیر نظر نماینده فدراسیون هندبال برگزار می‌شود.
به گفته محمدسعید مروخی، این کلاس با حضور 22 نفر از مربیان شهرستان‌های بانه، بیجار، سقز، سنندج و استان ایلام به مدت شش روز ادامه دارد و در پایان از طرف فدراسیون به شرکت کنندگان کارت مربیگری اهدا خواهد شد.
رئیس هئیت هندبال استان کردستان با بیان اینکه برای دومین بار در سال جاری کلاس‌های مربیگری در سطح استان کردستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: دوره اول این کلاس‌ها در بخش بانوان در شهرستان مریوان برگزار شده است.
مردوخی همچنین از برگزاری یک دوره کلاس درجه 3 آقایان در 20 شهریور ماه جاری و برگزاری کلاس داوری درجه 3 در دو بخش آقایان و بانوان در اواخر همین ماه در شهرستان مریوان خبر داد.
وی در ادامه بیان داشت: تیم نوجوانان رده بانوان استان کردستان در 20 شهریور ماه جاری به استان مشهد و تیم نوجوانان آقایان نیز در 24 همین ماه به خرمشهر برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.
رئیس هیئت هندبال استان کردستان از موفقیت این هیئت در طرح استعدادیابی در بین مدارس در سال گذشته خبر داد و افزود: با توجه به برگزاری جلسات متعدد با آموزش و پرورش، امید است در سال تحصیلی 90 ـ 91 با همکاری معلمان ورزش به عنوان نمایندگان هیئت هندبال در مدارس بتوانیم این طرح را به صورت گسترده‌تری در سطح استان اجرا کنیم.
وی یادآورشد: در این طرح افرادی که شناخته می‌شوند زیر نظر معلمان خود در سالن‌های مشخص شده و با نظارت هیئت هندبال می‌توانند تمرینات خود را ادامه دهند.
مردوخی در پایان از دستیابی تیم بزرگسالان آقایان و بانوان کردستان به لیگ برتر خبر داد و گفت: مسابقات این تیم‌ها در آبان ماه سال جاری شروع خواهد شد و با توجه به هماهنگی‌ با استاندار و مسئولان استان، مشکل اسپانسر برطرف می‌شود و ورزشکاران می‌توانند با شرکت در این مسابقات به مقام‌های بالاتر دست یابند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول