اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات جهانی کره جنوبی؛

تکواندو کار زنجانی رکورد جهانی پرش را شکست

خبرگزاری فارس: تکواندو کار زنجانی با 2 متر و 85 سانتی‌متر رکورد پرش برای شکستن اجسام را در مسابقات جهانی کره شکست.

تکواندو کار زنجانی رکورد جهانی پرش را شکست
مهدی داداشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه هشت سال است، تکواندو کار می‌کند، افزود: چهار سال از این هشت سال گذشته را به صورت حرفه‌ای در تکواندو فعالیت می‌کن، و طی این چهار سال عنوان قهرمانی کشور را در اختیار دارد.
وی درباره تعداد کشورهای حاضر در مسابقات کره جنوبی تصریح کرد: این مسابقات با حضور 53 کشور برگزار شد.
تکواندو‌کار زنجانی با اشاره به اینکه او در مسابقات کره جنوبی 25 حریف داشته است، افزود: رقیبش که از کشور چین بود، نتوانست بالاتر از 2 متر و 60 سانتی متر را بپرد.
وی با بیان اینکه مسابقه او از 2 متر و 50 سانتی‌متر آغاز شد، تصریح کرد: این رکورد گیری به فاصله پنج سانتی متر به پنج سانتی متر ادامه یافت، تا اینکه  تلاش او در 2 متر و 85 سانتی‌متر که در واقع یک رکورد جهانی محسوب می‌شود، پایان یافت.
داداشی اضافه کرد: تیم ایران در مجموع با 30 نفر به مسابقات کره جنوبی اعزام شده بود که مقام قهرمانی این دوره از مسابقات را کسب کرد.
شایان ذکر است، مهدی داداشی به همراه تیم ملی ایران در مسابقات جهانی "توپی‌آپ‌چاگی" یا همان تکواندو همگانی که از 19 تا 22 مرداد ماه در کره جنوبی برگزار شد، شرکت کرده بود، که بنا به گفته رئیس هیئت تکواندو استان زنجان رکورد جهانی را در رشته پرش برای شکستن اجسام در هوا از 2 متر و 70 سانتی‌متر به 2 متر 85 ارتقا داده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول