اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شوشتر خبر داد:

جمع‌آوری 32 میلیون ریال زکات فطریه در شوشتر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهزیستی شوشتر از جمع‌آوری بیش از 32 میلیون ریال زکات فطریه در این شهرستان خبر داد.

جمع‌آوری 32 میلیون ریال زکات فطریه در شوشتر
حمیدرضا سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: میزان زکات فطریه‌ای که در شهرستان شوشتر توسط این اداره جمع‌آوری شده است بیش از 32 میلیون ریال است و هنوز شمارش صندوق‌های جمع‌آوری زکات ادامه دارد.
وی با اشاره به تعداد صندوق‌هایی که مسئولیت جمع‌آوری زکات فطریه را داشته‌اند، بیان کرد: در شهرستان شوشتر در سال جاری 16 صندوق جمع‌آوری زکات فطریه برای نیازمندان زیر پوشش اداره بهزیستی مستقر شد.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه این زکات فطریه باید به دست نیازمندان برسد، افزود: زکات فطریه پس از شمارش به حساب مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی خوزستان واریز می‌شود و پس از محاسبه کلی به همین میزان امکان کمک به مستمندان وجود خواهد داشت.
سعیدی با اشاره روند موجود برای انجام مراحل مورد نیاز، خاطر نشان کرد: مراحل گردش پول در بخش زکات فطریه حداکثر یک هفته به طول می‌انجامد و پس از این مدت توسط ادارات بهزیستی شهرستان‌ها توزیع خواهد شد.
وی تاکید کرد: به جز اداره بهزیستی، کمیته امداد، موسسه‌های خیریه و مساجد زیادی برای جمع‌آوری زکات فطره اقدام کرده‌اند که از میزان جمع آوری شده توسط آن‌ها اطلاعی در دست نیست.
در شهرستان شوشتر 12 هزار مددجوی زیر پوشش خدمات حمایتی و مالی سازمان بهزیستی قرار دارند
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول