اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اهر صورت می‌گیرد؛

تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی مرکز اقماری پارک رشد و فناوری

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی مرکز اقماری پارک رشد و فناوری در این شهرستان خبر داد.

تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی مرکز اقماری پارک رشد و فناوری
به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، غلامحسین مسعودی ریحان ظهر امروز در نشست مسئولان آموزش عالی شهرستان توسعه دانشگاه آزاد اسلامی اهر سبب توسعه شهرستان ذکر کرد و آن را یکی از دانشگاه‌های موفق استان برشمرد.
وی اجرای بیش از 11 پروژه بزرگ عمرانی در بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و رفاهی را نشان از تلاش شبانه‌روزی رئیس و همکاران شان ذکر کرد و افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر با برنامه‌ریزی مناسب گام‌های مؤثری را در توسعه رشته‌های تحصیلات تکمیلی و فضای مناسب برداشته است که امیدواریم با تداوم این فعالیت‌ها شاهد ارتقاء این دانشگاه به یک دانشگاه سرآمد در کشور باشیم.
مسعودیریحان گفت: با تلاش‌ها و پیگیریهای انجام شده و بهره‌مندی از ظرفیت کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری و مساعدت‌های ویژه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی مقدمات اولیه با اخذ مجوز رشته‌های ارشد نظارت بر امور دارویی و سم‌شناسی از رشته‌های علوم پزشکی برای اخذ مجوز برای دکترای داروسازی فراهم شده که امیدواریم با تداوم این تلاش‌ها شاهد راه‌اندازی دانشکده داروسازی در این واحد دانشگاهی باشیم.
وی، همجنین اخذ مجوز برای تأسیس مرکز تحقیقات گیاهان دارویی مرکز اقماری پارک رشد و فناوری، ارتقاء درجه دانشگاهی و توسعه فضای دانشگاهی و مراکز تحقیقات پژوهش و حمایت از نخبگان را از برنامه‌های آتی برای توسعه این واحد دانشگاهی ذکر کرد.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تحصیل بیش از 14 هزار دانشجو در شهرستان اهر را فرصتی مغتنم برای این شهرستان ذکر کرد و هر دانشجو را به عنوان یک گردشگر که نقش اساسی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دارد دانست و باید تلاش شود ازاین ظرفیت‌ها به نحو شایسته بهره گرفته شود.
مسعودیریحان یکی از آیتم‌های توسعه شهرستان اهر را نیروی انسانی تحصیلکرده و متخصص برشمرد و افزود: در صورت برنامه‌ریزی مناسب در این زمینه شاهد رشد و توسعه در زمینه‌های مختلف خواهیم بود.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول