اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس:

اصولگرایان مجلس همیشه پیرو مشی رهبری هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزآباد در مجلس گفت: اصولگرایان مجلس همیشه پیرو مشی رهبری گوش به فرمان ایشان هستند.

اصولگرایان مجلس همیشه پیرو مشی رهبری هستند
یونس موسوی سرچشمه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: اگر اختلافی بین اصولگرایان باشد اختلاف نظر است و بدون کوچک‌ترین شکی آنان متحد هستند و به موقع به میدان می‌آیند و افراد شاخص خود را معرفی می‌کنند و مردم نیز به افراد پیرو خط رهبری و متدین رای می‌دهند.
این نماینده مجلس افزود: عملکرد اکثریت اصولگرایان در مجلس هفتم و هشتم نشان می‌دهد که آنان همیشه سعی داشتند هیچ اختلاف و شکافی در مجلس به وجود نیاید حتی با گروه اقلیت اصلاح‌طلب به گونه‌ای رفتار می‌کردند تا شکافی ایجاد نشود.
نماینده مردم قیر و کارزین در مجلس هشتم اضافه کرد: اصولگرایان مجلس همیشه پیرو مشی مقام معظم رهبری و گوش به فرمان ایشان بوده‌اند و سابقه خوبی در مجلس هفتم و هشتم دارند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز از عملکرد اصولگرایان راضی هستند که این امر را چند بار گوشزد کردند.
موسوی سرچشمه با بیان اینکه در مجلس نهم اکثریت اصولگرایان پیرو خط امام (ره) و نظام وارد می‌شوند، بیان کرد: اصلاح‌طلبان نیز برای حضور در مجلس فعالیت می‌کنند و افرادی را برای کاندیداتوری انتخاب کرده‌اند که جریان فتنه و انحراف نیز در انتخاب این افراد دست دارند.
نماینده مردم فیروزآباد در مجلس هشتم ادامه داد: شورای نگهبان باید افرادی را که سابقه خوبی ندارند و در جریانات فتنه و انحرافی حضور موثر داشتند را رد صلاحیت کند تا برای نظام دردسرساز نشوند.
این نماینده مجلس ضمن اینکه از مردم خواست تا در رای دادن دقت کنند و افزود: این رای‌ها سرنوشت مردم و کشورشان را رقم می‌زند و در رای دادن به جای توجه به قوم‌گرایی، طائفه‌گرایی به افراد با سابقه و پیرو خط ولایت و نظام رای دهند و عزت خود و نظام را به پول و قوم‌گرایی نفروشند.
موسوی سرچشمه بیان کرد: تصویب مدرک فوق‌لیسانس برای نمایندگی مجلس به لحاظی می‌تواند به نفع مردم و کشور باشد تا افراد با دانش و علم بالاتر بتوانند تصمیم‌گیری‌های بهتری را داشته باشند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول