اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سازمان بهزیستی استان قزوین:

از هر 1000 قزوینی 8 نفر معتاد هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل سازمان بهزیستی قزوین گفت: موضوع اعتیاد بزرگترین معضلی است که بر اساس آمار از هر یکهزار نفر قزوینی هفت تا هشت نفر گرفتار آن هستند.

از هر 1000 قزوینی 8 نفر معتاد هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان قزوین، حسین افشار مقدم در جلسه هماهنگی شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: موضوع اعتیاد بزرگترین معضلی است که بر اساس آمار از هر یکهزار نفر هفت تا هشت نفر گرفتار آن هستند بنابر این باید برای رفع این معضل توجه ویژه‌ای صورت گیرد.
وی ادامه داد: اعتیاد حاصل دو چیز است اول تلاش مستمر و برنامه‌ریزی شده استعمار و استکبار جهانی تا کشور اسلامی ما را با چالش جدی مواجه کند و دومین عامل بی‌برنامگی ماست که تبعات آن اعتیاد است.
مدیرکل سازمان بهزیستی استان قزوین اضافه کرد: اگر ما بخواهیم به افق چشم‌انداز برسیم و در منطقه حرفی برای گفتن داشته باشیم، اگر مشکل اعتیاد را حل نکنیم باید نگران تحقق با آن اهداف عالیه باشیم.
وی توضیح داد: قطع یقین اگر در رویکرد مبارزه و پیشگیری از اعتیاد، با رویکرد دینی وارد شویم و بیشتر بر تحکیم بنیان خانواده و نیز ارتقاء مهارت‌های اجتماعی زندگی در بعد آموزش‌های عمومی متمرکز شویم نتیجه بهتری خواهیم گرفت، اما باید امیدوار باشیم که در برخورد با اعتیاد عمیق و اساسی وارد شویم.
افشار مقدم با اشاره به اقدامات سازمان بهزیستی استان در مقابله با معضل اعتیاد اعلام کرد: سازمان بهزیستی استان قزوین در دو سال گذشته با تربیت بیش از 200 مربی در رابطه با اعتیاد آمادگی هرگونه همکاری لازم در این خصوص را دارد.
وی تأکید کرد: به صورت جدی باید به این مقوله پرداخت چون اعتیاد بسیار جدی است و به عبارتی در کمین است و مطبوعات باید صدای رسای جامعه باشند تا افکار عمومی با این پدیده شوم و خانمان سوز آشنایی بیشتر و عمیق‌تری پیدا کنند و بتوانیم آحاد این مرز و بوم را پاک و سالم نگه داریم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول