اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری خرم‌آباد:

کمپ‌های ترک اعتیاد در خرم‌آباد باید ساماندهی شوند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری خرم‌آباد گفت: این کمپ‌ها باید ساماندهی و از فعالیت کمپ‌های غیر‌مجاز در این شهرستان جلوگیری می‌شود.

کمپ‌های ترک اعتیاد در خرم‌آباد باید ساماندهی شوند
به گزارش فارس از خرم‌آباد و به نقل از فرمانداری خرم‌آباد،‌شمس‌الدین بختیاری در سومین جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اهمیت مبارزه با مواد مخدر، مبارزه همه جانبه با این معضل خانمان سوز و ریشه‌کنی اعتیاد در ‌جامعه را رسالت اصلی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر برشمرد.
وی افزود: در زمینه مبارزه با تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح شهرستان خرم‌آباد اقدامات بسیار موثری صورت گرفته اما تا رسیدن به آرمان نهایی هنوز فاصله داریم.
وی اظهار داشت: با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی و برنامه‌ریزی صورت پذیرفته شاهد کشفیات مناسبی از مواد مخدر در چند ماه گذشته سال جاری بوده‌ایم که این امر در ماه‌های آتی نیز دنبال می‌شود.
بختیاری به جمع‌آوری و ساماندهی معتادان اشاره کرد و افزود: براساس یک برنامه‌ریزی مدون و مستمر در چند سال گذشته و با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی در این زمینه اقدامات موثری صورت گرفته و بسیاری از معتادان از جمله معتادان پرخطر و آلوده از سطح شهر خرم‌آباد جمع‌آوری شده و برای مداوا و درمان به نهادهای ذیصلاح ارجاع داده شده‌اند.
سرپرست فرمانداری خرم‌آباد به وجود تعداد کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان اشاره کرد و گفت: با توجه به فراوانی کمپ‌های ترک اعتیاد و اهمیت موضوع، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، سازمان بهزیستی و بهداشت و درمان شهرستان در چند ماه گذشته اقدام به شناسایی این کمپ‌ها کرده و کار ساماندهی آنان آغازشده است.
وی در خصوص ساماندهی کمپ‌های ترک اعتیاد اظهار داشت: از متولیان امر خواسته شده تا با بررسی و مطالعه دقیق، زمینه فعالیت کمپ‌هایی را که دارای استانداردهای لازم بوده فراهم و از فعالیت کمپ‌های غیر مجاز جلوگیری به عمل آوردند.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول