اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

«توریست» در سیمای کرمان تولید می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: تولید فیلم تلویزیونی «توریست» نیز به نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی‌پور به مدت 90 دقیقه در سیمای مرکز کرمان مراحل پایانی تصویربرداری را می‌گذراند.

«توریست» در سیمای کرمان تولید می‌شود
حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: «از پنجره صبح» عنوان برنامه صبحگاهی است که به مدت 90 دقیقه در سیمای مرکز کرمان تولید شده است.
وی افزود: این برنامه در قالب بخش‌های کارشناسی مرتبط با مناسبت‌ها، گزارش خودمونی، معرفی ابنیه و آثار باستانی استان، آشپزی، دعوت از میهمان، بخش ویژه کودکان و بخش ورزشی به بینندگان این شبکه تقدیم می‌شود.
موسوی با اشاره به عوامل این برنامه تصریح کرد: مرتضی تویسرکانی تهیه‌کننده، عبدالطاهر بهزادی و محمد محمدی کارگردان تلویزیونی و مهدیه مقیمی نویسنده از جمله عوامل این برنامه هستند.
وی بیان کرد: تولید فیلم تلویزیونی «توریست» نیز به نویسندگی و کارگردانی احسان عبدی‌پور به مدت 90 دقیقه در سیمای مرکز کرمان مراحل پایانی تصویربرداری را می‌گذراند.
موسوی بیان کرد: این فیلم روایتگر داستان مجتبو پسر بچه 10 ساله‌ای است که در خانه‌ای توریستی «که میزبان گردشگران خارجی است»، در یکی از روستاهای اطراف کرمان با پدر، مادر و خواهرش زندگی می‌کند.
وی گفت: از سوی دیگر توبیاس پسر بچه آلمانی که به همراه پدر و مادرش در خانه‌ی آنها اقامت دارند بر اثر حادثه‌ای که ناشی از شیطنت مجتبو است، آسیب می‌بیند.
موسوی خاطرنشان کرد: مجتبو از کاری که کرده پشیمان است و کسی به او می‌گوید که اگر قبل از خوابیدن توبه کنی و رضایت بگیری، گناهت ثبت نمی‌شود.
وی اذعان کرد: مجتبو طی دو شبانه‌روز به دنبال توبیاس شهر به شهر می‌رود که رضایت بگیرد و در این مدت مراقبت می‌کند که به خواب نرود.
موسوی با اشاره به مراحل تولید و ساخت این فیلم تلویزیونی عنوان کرد: پیش‌تولید این مجموعه از خرداد ماه آغاز شده و هم‌اکنون در مرحله پایانی تصویربرداری است.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان ابراز داشت: ادریس عبدی‌پور تهیه‌کننده، احسان عبدی‌پور کارگردان، احسان کفاش فیلمبردار، محمود کاشانی صدابردار و جلال امیری‌مرند گریمور این مجموعه تلویزیونی هستند.
وی افزود: محمد‌مهدی ملک‌قاسمی، عبدالرحیم صاحب‌الفصول و امید میرزایی گروه کارگردانی، سید محمد حسینی، محمدصالح پورشیخ‌علی، رضا درویشی، شادمانی و محمدعلی محی‌آبادی بازیگران فیلم تلویزیونی «توریست» هستند.
موسوی با بیان اینکه صدای مرکز کرمان صبح‌های پنج شنبه «خونه به خونه» به کرمانی‌ها سر می‌زند، تصریح کرد: «خونه به خونه» عنوان برنامه‌ای 150 دقیقه‌ای از گروه اجتماعی صدای مرکز کرمان است که در قالب بخش‌های مختلف و خانه‌های متعدد به مسائل مختلف ورزشی، هنری، آشپزی، بهداشتی، پزشکی، فرهنگی و ادبی می‌پردازد.
وی بیان کرد: در این برنامه مسائل خانوادگی و اخلاق اجتماعی در قالب خانه نمایش پخش و از شنونده‌ها خواسته می‌شود، شخصیت نمایشی برنامه را راهنمایی و در مسابقه تلفنی شرکت کنند.
موسوی بیان داشت: معصومه طالبی‌زاده و هاشم جمهری‌خامنه تهیه‌کنندگان، زهرا استادنارویی نویسنده، زهرا استاد نارویی و سعید اکبرزاده گویندگان و صدیقه پورشیخ‌علی گزارشگر از جمله عوامل این برنامه هستند.
وی گفت: مجموعه داستانی «تب 42 درجه» عنوان برنامه‌ دیگری است که در 40 قسمت 30 دقیقه‌ای در سیمای مرکز کرمان تولید شده است.
موسوی با اشاره به مراحل تولید و ساخت برنامه «تب 42 درجه» خاطرنشان کرد: پیش‌تولید این مجموعه از اسفند 89 آغاز شده و هم‌اکنون برای روزهای یکشنبه و چهارشنبه ساعت 21 و 30 دقیقه از شبکه استانی کرمان آماده پخش است.
وی با بیان اینکه هدف اصلی برنامه، بررسی مشکلات و علائق خاص جوانان است، اذعان کرد: با توجه به نوع مخاطب، تلاش کرده‌ایم با استفاده از قالب‌های متنوع گفتار مجری، بخش کارشناسی، نمایش، داستانک، پی‌نوشت و گزارش بر جذابیت برنامه بیفزاییم.
موسوی با اشاره به خلاصه داستان عنوان کرد: داستان این سریال در کافه‌ای اتفاق می‌افتد که شش کافه‌چی، مسئول کافه و مجریان ما هستند، مشتریان جوان و از طرفی پیرمردها و پیرزن‌ها با موضوعات مختلف به مناظره خواهند پرداخت.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان اذعان کرد: سعید اکبرزاده تهیه‌کننده، علیرضا نجیب‌زاده و هادی خدیو تصویربرداران، مجید پورغلامحسین‌پور صدابردار، امین شجاعی کارگردان هنری و تدوین و محمدرضا قدس‌ولی نویسنده از جمله عوامل این برنامه هستند.
وی افزود: «ورزش کرمان» عنوان برنامه‌ای است که به مدت 60 دقیقه در سیمای مرکز کرمان تولید شده است.
موسوی تصریح کرد: در قالب این برنامه ورزشی مسائل مختلف ورزش استان کرمان نقد و بررسی و اخبار و رویدادهای ورزشی با حضور کارشناسان ورزش استان منعکس می‌شود.
وی بیان کرد: مهمان این برنامه مسئولان تربیت‌بدنی، هیئت‌های ورزشی، باشگاه‌های خصوصی و هر شخصی که در هر بخش از ورزش پاسخگوست، است.
موسوی بیان کرد: آرم، وله، گزارش، آیتم قهرمان یا پیشکسوت، ارتباط تلفنی با منتقدان مسائل ورزشی از دیگر بخش‌های این برنامه هستند.
وی گفت: محسن مولایی تهیه‌کننده، حمید مختارآبادی تصویربردار، حسن زندوکیلی صدابردار، محمود نوحی کارگردان و رامین ضابطی مجری این برنامه ورزشی هستند.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول