اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان خبر داد:

اعزام تیم بدمینتون زنجان به مسابقات قهرمانی کشور

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان گفت: تیم‌های دختران و پسران نوجوان استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند.

اعزام تیم بدمینتون زنجان به مسابقات قهرمانی کشور
محمود انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان، با اشاره به حضور علی‌رضا فغفوری در اردوی تیم ملی زیر 17 اظهار داشت: این ورزشکار زنجانی به همراه سایر ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود.
وی با بیان اینکه ملیکا مطلبی نیز از بین بانوان زنجانی برای شرکت در اردوی تیم ملی دعوت شده است، زمان و مکان برگزاری بازی‌های قهرمانی آسیا را مهر ماه سال جاری در ژاپن اعلام کرد.
دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به اینکه سروش اسکندری یکی از بازیکنان بدمینتون زنجانی است، که برای به دست آوردن سهمیه المپیک لندن تلاش می‌کند، تصریح کرد: اسکندری در آخرین تورنمنتی که در آفریقا شرکت کرده موفق به کسب مقام سوم شده است.
وی همچنین از شرکت پنج ورزشکار زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی خبر داد و تاکید کرد: سروش اسکندری، غلامرضا باقری، سینا بیات، جلال اسکندری و اشکان فصاحت بازیکنانی هستند که مهر ماه برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی به تهران اعزام می‌شوند.
انصاری با اشاره به اینکه 14 شهریور ماه تیم بدمینتون نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور شرکت می‌کنند، ادامه داد: مسابقات قهرمانی دختر نوجوانان کشور از 14 تا 18 شهریور ماه در سمنان برگزار می‌شود.
وی زمان برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان پسر را 25 تا 31 شهریور ماه و مکان آن را سمنان اعلام کرد.
دبیر هیئت بدمینتون استان زنجان ترکیب تیم ملی بانوان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی نوجوانان ملیکا مکملی، نگین ارشدی، شبنم پاکتی، ساناز صالحی، فاطمه مقدم، دیبا گرانمایه و سارا روحانی عنوان کرد و افزود: الناز محمدی مربی و فاطمه بیات سرپرست تیم بدمینتون برای اعزام به مسابقات نوجوانان دختر هستند.
وی با اشاره به اینکه مربیگری تیم آقایان را منصور مبینی بر عهده دارد، ترکیب تیم بدمینتون استان را برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور رامین صفی زنجانی، متین بخشی‌فر، مهدی انصاری، پویا احمدخانی، سینا خالقی، حسام حاتمی، نیما علاماتی، کیانوش افشاری‌راد و علی اسکندری اعلام کرد.
انصاری اضافه کرد: داریوش اسکندری سرپرستی تیم پسران و فاطمه بیات نیز سرپرستی تیم دختران را در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور بر عهده دارند.
وی ادامه داد: دو داور نیز از زنجان به نام‌های محمود علاماتی و سمیه اسدی برای قضاوت به مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور اعزام می‌شوند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول