اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان پیکارهای قهرمانی استان؛

برترین‌های بدمینتون دختران خردسال قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم از برگزاری مسابقات قهرمانی استان این رشته و معرفی برترین‌ها خبر داد.

برترین‌های بدمینتون دختران خردسال قم معرفی شدند
معصومه پیرمرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم بیان داشت: برنامه‌ متنوعی برای توسعه بدمینتون در بخش بانوان در نظر داریم تا امسال در بخش قهرمانی در کنار برنامه‌های مختلف همگانی و فرهنگی رو به پیشرفت حرکت کنیم.
وی اضافه کرد: در این بین رقابت‌های بدمینتون در بخش دختران از جذابیت بسیار بالایی برخوردار بود و طی آن تقریبا تمام چهره‌های فعال در بدمینتون قم با حضور در این دوره از مسابقات بخت خود را برای کسب عنوان قهرمانی محک زدند.
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم عنوان کرد: در این دوره از مسابقات که شنبه شب در تالار اختصاصی بدمینتون مرحوم فرهمند مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد، بدمینتون‌بازان رقابتی تنگاتگ را برای کسب عناوین برتر برگزار کردند.
وی با اشاره به نحوه برگزاری این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: رقابت‌های این دوره که مطابق انتظار از استقبال بسیار خوبی از سوی بدمینتون‌بازان رده‌های سنی مختلف برخوردار بود، در سطح بسیار بالایی بین شرکت‌کنندگان برگزار شد.
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم افزود: داوری این مسابقات بر عهده چهار داور توانمند بدمینتون بانوان استان قم بود که قضاوت دیدارهای برگزار شده را به بهترین نحو و کیفیتی خوب و قابل قبول انجام دادند تا برترین‌های معرفی شوند.
وی با بیان اینکه این مسابقات در بخش انفرادی برگزار شد، اظهار داشت: بازی‌های جذاب و تماشایی در این دوره را شاهد بود که از بین تیم‌های شرکت‌کننده، در نهایت فاطمه جنتی در دیدار نهایی با غلبه بر عاطفه فرهمند موفق به کسب عنوان قهرمانی بدمینتون دختران رده سنی خردسالان قم شد.
پیرمرادی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن نفرات قهرمان و نایب قهرمان، مقام سوم مشترک نیز به فاطمه نوریان و فاطمه معصومی رسید تا بدین ترتیب پیکارهای بدمینتون قهرمانی استان قم در رده سنی خردسالان نفرات برتر خود را بشناسد.
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم ابراز داشت: در پایان این دوره از مسابقات از نفرات برتر با اهدای جوایز ارزنده و نفیس تقدیر شد، ضمن اینکه این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان و بزرگسالان نیز برگزار می‌شود تا برترین‌های مشخص شوند.
پیرمرادی در ادامه از آماده شدن بدمینتون بازان قم برای حضور در مسابقات امسال لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور خبر داد و تصریح کرد: امسال تیم بسیار خوبی داریم و با تکیه بر توانمندی و استعداد جوانان قمی به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم.
نایب رئیس هیئت بدمینتون استان قم خاطرنشان کرد: تمام فعالیت‌های بدمینتون قم در رده‌های سنی مختلف در نوبت‌های صبح هر روز در تالار اختصاصی بدمینتون فرهمند موحد واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و پذیرای بانوان علاقه‌مند به این رشته هستیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول