اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت دوومیدانی اصفهان:

اصفهان در دوومیدانی سرآمد کشور است

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت دوومیدانی استان اصفهان گفت: استان اصفهان از لحاظ ورزشکار و مربی از جمله استان‌های فعال کشور در رشته دوومیدانی است که همواره در تمام رده‌های مختلف سنی تیم ملی نمایندگان شایسته‌ای داشته است.

اصفهان در دوومیدانی سرآمد کشور است
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمد رضا کاظمی آشتیانی ظهر امروز در نخستین گردهمایی روسای هیئت دوومیدانی شهرستان‌های اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به حضور باشگاه‌های موفق اصفهانی و حضور قهرمانان و مدال آوران دوومیدانی در اصفهان میتوان این شهر را لیدر دومیدانی ایران نام برد.
وی با اعلام اینکه قرار است برای مسابقات المپیک 2012 یکی از بانوان دومیدانی‌کار به عنوان وایت کارت کاروان ایران را همراهی کند، افزود: این قول را به اصفهانی‌ها می‌دهم که در صورتی وجود یک چنین ورزشکار خانمی در اصفهان این سهمیه به این استان تعلق گیرد.
سرپرست هیئت دوومیدانی همچنین از واریز بودجه هیئت دوومیدانی طی یک ماه آینده به حساب این هیئت خبر داد و تصریح کرد: فدراسیون آن طور که شایسته است از اصفهان حمایت نکرده اما با همه این مشکلات این استان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و ما قول می‌دهیم در آینده حمایت بیشتری از این هیئت و ورزشکاران این استان داشته باشیم.
وی همچنین با ابراز گلایه از افرادی که اعلام کرده بودند دوران طلائی دوومیدانی به پایان رسیده است، بیان داشت: با لطف خدا و همکاری هیئت‌هایی مانند اصفهان با کم‌ترین بودجه برنامه‌ها را طوری اجرا کردند که همان افراد به صراحت اعلام کردند که به زودی شاهد بازگشت دوران طلایی دوومیدانی هستیم.
آشتیانی همچنین از افزایش سهمیه المپیک 2012 دومیدانی از پنج به 12 سهمیه خبر داد و افزود: در صورت تحقق یافتن این موضوع دو سهمیه به اصفهان اختصاص پیدا می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول