اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجرایی شهرک‌های صنعتی گیلان خبر داد:

انعقاد 81 قرارداد صنعتی در سفیدرود رشت

خبرگزاری فارس: معاون اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان از انعقاد 81 قرار داد در شهرک صنعتی سفیدرود رشت خبر داد.

انعقاد 81 قرارداد صنعتی در سفیدرود رشت
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، طهمورث لاهوتی بعد از ظهر امروز در جلسه شهرک‌های صنعتی گیلان با اشاره به افتتاح فاز سوم شبکه 20 کیلو ولت شهرک صنعتی سفیدرود رشت اظهار داشت: طول این شبکه یک‌هزار و 151 متر و طول شبکه دو مداره دو‌هزار و 68 متر است.
به گفته معاون اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، این پروژه با سرمایه‌گذاری بالغ بر 4 میلیارد ریال از محل منابع عمرانی اجرا شده است.
وی ادامه داد: برق موقتی که برای فاز نخست شهرک صنعتی سفیدرود تامین شده، 7 مگاوات بوده و در دور سوم سفر هیئت دولت به گیلان برای شهرک صنعتی سفیدرود احداث پست 63.20 کیلو ولت جزو تعهدات شرکت برق منطقه‌ای تصویب شد.
لاهوتی قرارداد اجرای خط انتقال این پست با شرکت برق منطقه‌ای را به مبلغ 10 میلیارد ریال عنوان کرد و ابراز داشت: احداث خط انتقال و پست 63.20 کیلو ولت شهرک صنعتی سفیدرود در سال‌های 90 و 91 اجرایی می‌شود.
وی، وسعت شهرک صنعتی سفیدرود رشت را 900 هکتار ذکر کرد و اذعان داشت: فاز نخست این شهرک 200 هکتار بوده که در حال آماده‌سازی است و تا کنون 81 قرار داد با سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی منعقد شده است.
به گفته معاون اجرایی شرکت شهرک‌های صنعتی گیلان، شرکت شهرک‌های صنعتی استان با هدف ایجاد زیرساخت‌های مناسب و تهیه امکانات مورد نیاز برای استقرار واحدهای صنعتی و کار آفرینان و همچنین ارائه خدمات ضروری به متقاضیان سرمایه‌گذاری فعالیت خود را زیرنظر شرکت شهرک‌های صنعتی ایران آغاز کرد.
وی اضافه کرد: مزایای استقرار در شهرک‌های صنعتی استان این است که متقاضیان ایجاد واحدهای صنعتی نیاز به کسب مجوز جداگانه از اداره‌های متعدد مانند محیط زیست، منابع طبیعی، آب، برق، امور اراضی، میراث فرهنگی، ثبت اسناد ، راه و ترابری و کار و امور اجتماعی ندارند زیرا اینگونه مجوزها در زمان تأسیس شهرکهای صنعتی از دستگاه‌های ذیربط  اخذ میشود.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول