اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری:

ووشوی چهارمحال و بختیاری تا جایگاه اولی راهی ندارد

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری گفت: ووشوی این استان به ‌زودی با کسب افتخارات ملی و بین‌المللی جایگاه نخست کشور را در این رشته ورزشی از آن خود می‌کند.

ووشوی چهارمحال و بختیاری تا جایگاه اولی راهی ندارد
فرشته بنیطالبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به موفقیت‌های اخیر ووشوکاران چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: زهرا کیانی نماینده ملی پوش استان در مسابقات ووشو جوانان آسیا در شانگ‌های چین در بخش تالو در فرم چین‌شو موفق به کسب مدال طلای رده سنی 9 تا 12 شد.
به گفته وی سهیل محمودی دیگر ملی پوش این استان نیز در بخش تالو و در فرم جین‌شو رده سنی 9 تا 12 سال موفق شد دومین مدال نقره تیم ملی ووشو جوانان ایران را به دست آورد. 
نایب رئیس هیئت ووشو چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نمایندگان ملی پوش این استان برای حضوری پرقدرت در این مسابقات تمرینات خود را از مدت‌ها قبل در همین استان شروع کردند، اظهار داشت: این ورزشکاران همچنین در چند دوره آماده‎‌سازی تیم ملی شرکت کرده و در نهایت با کسب مدال جواب زحمات خود و مربیانشان را دادند.
بنیطالبی رشته ووشو را یکی از رشته‎های مدال‌آور این استان برشمرد و افزود: در صورت فراهم آوردن امکانات لازم برای جذب بیشتر جوانان پرشور به این رشته ورزشی، میتوان ادعا کرد در آینده‎ای نزدیک شاهد درخشش بینظیر ووشوکاران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.
وی افزود: ورزش ووشوی این استان در سال‌های گذشته از رشد خوبی برخوردار بوده و پیشرفت‌های زیادی هم داشته اما همچنان تا فعال‌سازی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوان خود و رسیدن به جایگاهی که مستحق آن است، اندکی فاصله دارد.
به گفته وی طی این مسیر درخشان و کسب افتخار چه در سطح ملی و بین‌المللی به تلاش و همت مضاعفی نیاز دارد.
بنیطالبی ووشو را ورزش مورد علاقه جوانان چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: این رشته ورزشی یکی از پرمدال‌آورترین رشته‌های ورزشی استان است که باید به آن توجه ویژه صورت گرفته و بستر لازم برای شکوفایی و رشد آن فراهم شود.
وی نبود اسپانسر را مانع توسعه ورزش و شکوفایی استعدادهای این استان دانست و گفت: ورزشکاران و قهرمانان استان دارای توانمندیهای بسیاری هستند که با دلگرمی مسئولان و حمایت از آنها میتوان در رشد و شکوفایی این استعدادها گام موثری برداشت.
بنیطالبی خاطرنشان کرد: در روستاها و شهرهای مختلف این استان استعداد‌ها و قهرمانان زیادی وجود دارد که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم میتوانیم شاهد رشد و شکوفایی این بخش باشیم.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول