اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با بخش‌های صنعت و کشاورزی؛

دانشگاه آزاد شهرکرد 20 تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

خبرگزاری فارس: مدیر ارتباط با صنعت جامعه و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از امضای بیش از 20 تفاهم‌نامه همکاری و قرارداد طرح‌های پژوهشی برون دانشگاهی بین واحد شهرکرد و بخش‌های صنعت و کشاورزی خبر داد.

دانشگاه آزاد شهرکرد 20 تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، مهرداد عطایی کچویی گفت: در راستای توسعه همکاری علمی، آموزشی و فرهنگی، و کاربردی‌تر شدن طرح‌های پژوهشی بیش از20 تفاهمنامه و قرارداد با شرکت‌ها، ادارات، نهادها و ارگان‌های دولتی و خصوصی در بخش‌های مختلف امضا شد.
وی افزود: بر‌اساس این طرح‌های پژوهشی ظرفیت‌های علمی و آموزشی دانشگاه و توانی‌های اجرایی و مالی در بخش‌های صنعتی و کشاورزی بکار گرفته می‌شود.
عطایی کچویی با اشاره به محورهای قراردادهای منعقد شده در این دانشگاه، گفت: انعقاد قرارداد با سازمان جهاد کشاورزی استان در موضوع بهداشت و مبارزه با بیماری‌های ماهی قزل‌آلا، انعقاد قرارداد با شرکت داروسازی باریج اسانس با موضوع بررسی خصوصیات فیتوشیمیایی ضد میکروبی و آنتی اکسیدانی 50 گونه گیاه دارویی استان چهارمحال و بختیاری از جمله این قراردادها به‎شمار می‎رود.
مدیر ارتباط با صنعت جامعه و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد ادامه داد: انعقاد قرارداد با شرکت گاز کربنیک چهارمحال و بختیاری با موضوع بررسی تاثیر co2 بر کاهش pH پسآب‌های صنعتی و خانگی و کاربرد یخ خشک در حمل و جابجایی گوشت آبزیان، طیور و دام، قرارداد با شرکت سینا مهر در موضوع تاثیر مکمل کرم_میتونین بر شیرومتابولیت‌های خون گاوهای شیری از دیگر این قراردادها است.
وی از امضای قرارداد با وزارت تعاون برای راه‌اندازی واحد کارآفرینی و تعاون در واحد شهرکرد خبر داد و گفت: امضای چند طرح و تفاهم‌نامه همکاری با سازمان جهادکشاورزی، ذوب‌آهن اصفهان، شرکت شیر پگاه شهرکرد، شرکت گازکربنیک شهرکرد، اداره‌کل محیط زیست استان، مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی به‌منظور هموار کردن زمینه استفاده از امکانات یکدیگر با تاکید بر رفع نیازهای علمی و تحقیقاتی از جمله فعالیت‌های دفتر ارتباط با صنعت بوده است.  
مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد تصریح کرد: مبلغ کل قرارداد‌های منعقد شده در شش ماهه سال 90 افزون بر  یک میلیارد و 552  میلیون ریال و مدت این تفاهم­نامه از زمان مبادله بین طرفین به مدت نامحدود تعیین شد.
وی خاطرنشان کرد: این تفاهم­نامه از هر حیث تابع قوانین و مقررات حاکم بر شرکت، ادارات و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بوده و از مقررات عمومی جمهوری اسلامی ایران تبعیت می­‌کند.
انتهای پیام‌/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول