اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بین شرکت نفت و گاز پارس و موسسه مطالعات بین‌‌المللی انرژی صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی و آموزشی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس از امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی و آموزشی شرکت نفت و گاز پارس و موسسه مطالعات بین‌‌المللی انرژی خبر داد.

امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی و آموزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، موسی سوری در جمع خبرنگاران در پارس جنوبی اظهار داشت: امسال باید در راستای افزایش بهره‌وری و رشد و شکوفایی اقتصادی تلاش و فعالیت بیشتر و بهتری داشته باشیم و باید از همه امکانات موجود به نحو شایسته بهره ببریم.
وی افزود: اجرای همزمان چند فاز مهم و بزرگ در شرایط کنونی انجام میشود و باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن این طرح‌ها را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.
مدیر عامل شرکت نفت و گاز پارس با تاکید بر لزوم افزایش دانش و توانمندی نیروهای کاری پارس جنوبی خاطرنشان کرد: دوره‌های مختلف آموزشی برای ارتقای سطح دانش و توان فنی کارکنان پارس جنوبی برگزار شده و به فضل خدا در ادامه نیز این دوره‌ها برگزار خواهند شد.
سوری از امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی و آموزشی شرکت نفت و گاز پارس و موسسه مطالعات بین‌‌المللی انرژی خبر داد و تصریح کرد: این تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی و آموزشی به منظور ارتقای فعالیت‌های پژوهشی و توسعه دانش مورد نیاز اجرایی پروژه‌های گازی پارس جنوبی میان شرکت نفت و گاز پارس و موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی ایران، مبادله شد.
وی بیان داشت: ارائه خدمات علمی، پژوهشی و آموزشی در زمینه‌های اقتصاد انرژی و مدیریت و منابع انسانی، مطالعات راهبردی فناوری، مطالعات اجتماعی و فرهنگی و سایر موضوعات مرتبط مورد نیاز منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس توسط موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی از اهداف امضای این تفاهم‌نامه است.
مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی توانمند سازی علمی، انجام داوری و نظارت بر طرح‌های پژوهشی در چارچوب قوانین و مقررات جاری، برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های ویژه با استفاده از اساتید بین‌المللی و تهیه و تقویم آموزشی مشترک در زمینه‌های مرتبط از مهم‌ترین بخش‌های همکاری طرفین در این تفاهم‌نامه است.
سوری اضافه کرد: ارائه مشاوره و اظهار نظرهای کارشناسی و تبادل اسناد و مدارک منابع علمی و پژوهشی و سایر اطلاعات غیر محرمانه نیز از جمله زمینه‌های همکاری در این تفاهم‌نامه است.
وی افزود: همچنین چاپ کتب، انتشار مقالات، تالیف و ترجمه و هماهنگی برای استفاده از منابع کتابخانه‌‌ای و اطلاع‌رسانی و نیر همکاری در راستای معرفی نیروهای متخصص و کارشناس برای اجرای طرح‌های پژوهشی و اجرای برنامه‌های آموزشی و همچنین برگزاری کارگاه‌ها، همایش‌ها و نشست‌های علمی از دیگر موضوعات مربوط به زمینه‌های همکاری طرفین خواهد بود.
این مسئول خاطرنشان کرد: باید تمام پتانسیل موجود را برای موفقیت و سربلندی ایران اسلامی به کار ببندیم و هیچ فرصتی را نباید از دست دهیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول