اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس مطرح کرد:

آغاز مهاجرت معکوس به روستاهای مازندران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: با توجه دولت به روستاها، مهاجرت معکوس به روستاهای مازندران را شاهد هستیم.

آغاز مهاجرت معکوس به روستاهای مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، ساختمان دهیاری روستای سینوا چشمه از توابع بخش مرکزی چالوس همزمان با آخرین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.
فرماندار چالوس در این مراسم با اشاره به خدمات دولت‌های نهم و دهم بیان داشت: نگاه ویژه این دولت به روستاها و تلاش برای ارتقای جایگاه شوراها و دهیاران از خدمات دولت در این بخش بوده است.
سید قدیر رضایی با اشاره به ایجاد مدیرکلی امور روستاها در استان را موید این مطلب دانست و گفت: توجه ویژه به روستاها آبادانی آنها را در پی خواهد داشت.
وی با اشاره به روستای سینواچشمه اذعان داشت: این روستا و روستاهای سینوا و طلاجو در همسایگی آن با وجود منابع انسانی غنی و بهره‌مندی از آب و هوا و مناظر زیبای طبیعی دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی است که قابلیت ارتقا به شهر را دارند.
رئیس شورای روستای سینواچشمه نیز در این مراسم با تبریک هفته دولت از زحمات فرماندار، بخشدار مرکزی، رئیس شورای بخش مرکزی، نماینده مردم نوشهر و چالوس و مدیران آزادراه تهران - شمال در احداث این ساختمان تقدیر کرد.
نیاز زال‌نژاد اظهار داشت: ساختمان دهیاری در زیربنایی به مساحت 70 متر مربع با سه طبقه احداث شد.
وی ادامه داد: طبقه همکف این ساختمان برای امور فرهنگی و کتابخانه محل، طبقه دوم به عنوان دهیاری و طبقه سوم برای شورای اسلامی در نظر گرفته شده است.
در ادامه جانعلی زال‌نژاد عضو شورای اسلامی روستای سینوا چشمه نیز با اشاره به اینکه مردم این روستا خدمات بسیاری در طول انقلاب و دفاع مقدس به کشور ارائه دادند گفت: تقدیم 20 شهید و 37 جانباز از افتخارات مردم این روستاست.
وی خاطرنشان کرد: ساختمان دهیاری سینواچشمه که در سال گذشته با حضور استاندار مازندران کلنگ‌زنی شده بود در هفته دولت امسال و با پیگیری‌ها و حمایت‌های بخشدار افتتاح شد.
زال‌نژاد تصریح کرد: تاکنون 34 میلیون تومان برای این ساختمان هزینه شده است که 15 میلیون تومان آن با حمایت مدیرکل دفتر امور روستایی مازندران، سه میلیون از طرف نماینده مجلس و بخش دیگر از منابع درآمدی شورای اسلامی روستا و دهیاری تامین شده است.
در ادامه بخشدار مرکزی چالوس نیز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر بیان داشت: سینواچشمه افرادی مومن و مذهبی دارد که از گذشته زبانزد خاص و عام بوده و انسجام و وحدتی خاص در این روستا برای حفظ و احیای ارزش‌های اسلامی وجود دارد.
علی ردایی ادامه داد: شورای اسلامی و دهیار این روستا از جمله شوراها و دهیاران فعال و پیگیر برای رفع مشکلات روستا هستند که با وجود آزادراه در کنار روستا خدمات‌رسانی گسترده‌ای داشتند که قابل تقدیر است.
وی تصریح کرد: این ساختمان 230 متر مربع در سه طبقه مساحت دارد که با اعتباری حدود 35 میلیون تومان از محل اعتبارات استانی، شرکت دی، شورا و نماینده مجلس تامین شده است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول