اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کوهرنگ:

خیران کوهرنگی برای نیازمندان خانه می‏سازند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان کوهرنگ گفت: با حمایت خیران 24 واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این کمیته احداث می‎شود.

خیران کوهرنگی برای نیازمندان خانه می‏سازند
فریدون فاضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: به‌منظور احداث هر واحد مسکونی مبلغ 140 میلیون ریال با همکاری خیران و حمایت مالی حامیان این نهاد در اختیار مددجویان دهستان موگویی از توابع بخش مرکزی این شهرستان قرار داده می‌شود.
وی افزود: همچنین با حمایت خیران 30 واحد مسکونی مددجویان که نیاز به تعمیرات اساسی دارد با تخصیص 15 میلیون ریال به ازای هر واحد تعمیر و بازسازی می‎شود.
فاضلی ادامه داد: یکی از کارهای مهم که هرساله توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) انجام می‌شود تأمین جهیزیه برای نوعروسان و افراد نیازمند است که به کمک خیران و این نهاد صورت می‌گیرد.
وی همچنین تشکیل کلاس‌های آموزشی جوانان را از دیگر برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) کوهرنگ عنوان کرد و افزود: کمیته امداد کلاس‌های آموزشی به صورت ماهانه برای حامیان و خانواده‌ها در زمینه‌های مذهبی، آسیب‌های اجتماعی و آموزش‌های مهارت زندگی برگزار می‌کند.
فاضلی در ادامه با اشاره به تعداد دانش‌آموزان برخوردار از خدمات این نهاد، گفت: در حال حاضر بیش از یک هزار و 28 نفر دانش‌آموز و 350 نفر دانشجو در این شهرستان از حمایت‌های این نهاد برخوردار هستند.
وی با تأکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات ارزنده و شایسته‌ای به مددجویان ارائه می‌کند، گفت: پرداخت مستمری به مددجویان امداد، پرداخت هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان مددجو، انجام آموزش در زمینه‌های مختلف و اجرای طرح‌های خوداشتغالی، اعطای جهیزیه، توزیع سبد کالا و سوء تغذیه و پرداخت اجاره مسکن از مهم‌ترین خدماتی است که توسط کمیته امداد به مددجویان ارائه می‎شود.
فاضلی انجام کارهای خیر و نوع‎دوستانه را منجر به گام نهادن در مسیر تعالی و سعادت دانست و افزود: اگر خدا بنده‎اش را دوست داشته باشد او را از ظلمات جهل به سوی نور و روشنایی هدایت می‎کند و قطعا افرادی که از این نورانیت برخوردار می‎شوند، سعی دارند به افرادی که در ظلمات قرار گرفته‎اند نیز کمک کنند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کوهرنگ خاطرنشان کرد: تأمین زندگی محرومان،‌ مستمندان و درماندگان از طریق صحیح و متناسب با نیاز آنان از قبیل اعطای سرمایه کار، جهیزیه، تأمین مسکن، ایجاد زمینه اشتغال و کار یا پرداخت مستمری ماهیانه به طوری که نه به شخصیت و حیثیت مستمندان دریافت کننده کمک، لطمه وارد آید و نه افراد سودجو بتوانند سوءاستفاده کنند، انجام می‎شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول