اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین خبر داد:

کمک 50 میلیارد ریالی خیران به توسعه بوئین زهرا

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: خیران به منظور رشد و توسعه شهرستان بوئین زهرا 50 میلیارد ریال کمک کرده‌اند.

کمک 50 میلیارد ریالی خیران به توسعه بوئین زهرا
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، احمد عجم در مراسم بهره‌برداری از کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی شهر شال از توابع شهرستان بوئین زهرا بیان کرد: خیرین در بخش‌های مختلفی به کمک دولت شتافته و کمکهای قابل تحسینی را برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته‌اند.
وی ادامه داد: ایجاد این فرهنگسرا در این منطقه بستری است برای شکوفایی فرزندان این سرزمین که با همت و تلاش خیرین محقق شده است و ایجاد بسترهایی همچون این کانون سبب تربیت نیروهایی فهیم خواهد شد.
استاندار قزوین خدمت‌رسانی به مردم را یکی از اهداف بزرگ مسئولان و دولتمردان کشور عنوان کرد و افزود: دولت وظیفه خودش میداند نقایص و نیازهای کشور را برطرف کرده تا جامعه با پویایی و بالندگی به سمت توسعه گام بردارد.
وی یادآور شد: کانون فرهنگی و هنری شهید رجایی شهر شال با کمک خیرین در زمینی به مساحت 4 هزار متر مربع و با یک هزار و 100 متر زیربنا احداث شده است که برای بهره‌برداری از این کانون 4 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات سازمان نوسازی مدارس استان قزوین هزینه شده است.
همچنین با حضور استاندار قزوین کلنگ احداث مدرسه پنج کلاسه روستای حسین آباد از توابع شهرستان بوئین زهرا به زمین زده شد که این مدرسه از پروژه‌های طرح برکت است که برای احداث آن 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه میشود.
استاندار قزوین در مراسم کلنگ‌زنی این پروژه اظهار کرد: این مدرسه از پروژه‌های طرح برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) است که بر اساس نیاز استان در یکی از روستاهای شهرستان بوئین زهرا احداث میشود.
وی اعلام کرد: پروژه‌هایی که توسط ستاد فرمان اجرایی حضرت امام خمینی (ره) اجرا میشود در یک سقف زمانی معین آغاز و در زمان تعیین شده به اتمام میرسند و علاوه بر این مدرسه، رایزنیهای لازم برای احداث پنج مدرسه دیگر در استان از این محل انجام شده که به زودی نهایی خواهد شد.
عجم تصریح کرد: بیشترین اعتبارات استان امسال به نوسازی مدارس و راه روستایی اختصاص یافته است که این امر با توجه به نیاز استان در این دو حوزه صورت گرفته است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول