اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وضعیت آسیب ‌دیدگیام مشخص نیست

آشنا: میخواستم ‌حقم ‌را از فوتبال ایران بگیرم

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال سایپای البرز درباره آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: مقدمات پزشکی را انجام داده‌ام، اما هنوز وضعیت آسیب‌دیدگیام و همچنین زمان درمان آن مشخص نشده است.

آشنا: میخواستم ‌حقم ‌را از فوتبال ایران بگیرم
حسین آشنا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: متاسفانه آسیب‌دیدگی شدیدی از ناحیه ساق پا دارم و به احتمال فراوان چند ماه نمیتوانم برای سایپا بازی کنم.
وی که به دلیل این آسیب‌دیدگی به شدت ناراحت بود،‌ تصریح کرد: برای این فصل برنامه‌های زیادی داشته و میخواستم زیر نظر کادر فنی و مربیان سایپا حق خود را از فوتبال ایران بگیرم که متاسفانه این مصدومیت پیش آمد.

*شرمنده هواداران سایپا شدم

این دروازه‌بان با تجربه فوتبال کشورمان افزود: من امسال به تازگی به جمع نماینده استان البرز در لیگ‌برتر پیوستم و میدانم هواداران کرجی سایپا انتظارات بسیاری از من داشتند.
آشنا تاکید کرد: متاسفانه این مصدومیت موجب شد که شرمنده هواداران شده و نتوانم تعهداتم را در قبال باشگاه سایپا عملی کرده و انجام دهم.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه در نبود او سرنوشت حراست از دروازه سایپای البرز چه میشود؟ گفت: خوشبختانه ما دو دروازه‌بان جوان و با آتیه داریم و همچنین حمید بابازاده مربی دروازه‌بان‌های سایپا فردی با تجربه است.
آشنا افزود: به همین دلیل دغدغه‌ای از این بابت وجود ندارد و مطمئن هستم که جانشینان من به خوبی از دروازه سایپای البرز حراست خواهند کرد.

*سعی میکنم در کمترین زمان به آمادگی مطلوب برسم

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه طول درمان و رسیدن به آمادگی وی چقدر طول میکشد؟ گفت: هنوز پزشکان نتیجه قطعی بررسیهای خود را اعلام نکرده‌اند، اما من تلاش میکنم در کمترین زمان به مرز آمادگی مطلوب رسیده و به وظائفم در قبال هواداران سایپا عمل کنم.
لازم به توضیح است، حسین آشنا در آخرین دیدار تیم فوتبال سایپای البرز از ناحیه ساق پا مصدوم و در دقیقه ده به وسیله آمبولانس به بیمارستان منتقل شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول