اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور فرماندار مشهد؛

5 پروژه راه و ترابری در احمدآباد مشهد به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: پنج پروژه راه و ترابری بخش احمدآباد در مراسمی با حضور فرماندار مشهد این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

5 پروژه راه و ترابری در احمدآباد مشهد به بهره‌برداری رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری خراسان رضوی، حسن موحدیان در مراسم افتتاح این پروژه‌ها، اظهار داشت: امروز یکی از پراهمیت‌ترین حوزه‌ها در زندگی انسان بخش راه است.
وی که در محل راهدارخانه جدیدالتاسیس رباط سفید سخن می‌گفت با اشاره به پروژه‌های مختلف راهسازی انجام شده در اطراف مشهد عنوان کرد: به نظر می‌رسد جهاد عظیمی در حوزه راه و ترابری در حال تحقق است.
وی ابراز امیدواری کرد: مُلک آباد به عنوان پیشانی ورودی زائران علی‌ بن‌ موسی‌الرضا (ع) روز به روز وضعیت بهتری پیدا کند.
محمدرضا جلیلیان سرپرست نمایندگی راه و ترابری احمدآباد نیز در این مراسم با تشریح پروژه‌های آماده بهره‌برداری بخش احمدآباد اظهار داشت: پروژه راهدارخانه رباط سفید که در 75 کیلومتری مشهد واقع است با اعتبار 3 میلیارد و 500 میلیون ریال در مدت 10 ماه به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این پروژه شامل استراحتگاه راهداران، نمازخانه، مرکز ارتباطات ثابت، وضوخانه و سرویس بهداشتی است که با توجه به تجهیزات به کار رفته می‌تواند راهدارخانه نمونه استان شناخته شود.
جلیلیان رشیدی گفت: در این پروژه دو سوله مسقف نیز به منظور نگهداری ماشین‌آلات راهداری و ذخیره سازی شن و نمک هر یک به مساحت 288 متر مربع ایجاد شده است.
سرپرست اداره راه و ترابری احمدآباد رمپ چپ‌گرد پل عوارضی آزادراه شهید شوشتری را دیگر پروژه افتتاح شده در این مراسم عنوان کرده و گفت: اجرای این پروژه که 255 میلیون تومان هزینه به خود اختصاص داد امکان دسترسی اهالی روستاهای داشخانه، فرزنی و عبدالمجید به محور نیشابور به تربت حیدریه و کامیون‌های محور فریمان به نیشابور و تربت‌حیدریه را تسهیل کرد.
وی همچنین با اعلام افتتاح حصار برفگیر کیلومتر 52 محور باغچه به نیشابور گفت: 500 حفر مورد فونداسیون و 110 متر مکعب بتن‌ریزی در طول این پروژه یک کیلومتری انجام و45 میلیون و 500 هزار تومان هزینه شده است.
جلیلیان رشیدی اجرای روکش آسفالت گرم محدوده پل پاساژ در آزادراه شهید شوشتری را از دیگر پروژه‌های بهره برداری شده راه و ترابری منطقه احمدآباد در این مراسم عنوان کرد و گفت: برای اجرای این پروژه 3.5 تن قیر و 92 تن آسفالت توپکا مصرف و 61 میلیون و 400 هزار تومان هزینه شده است.
سرپرست راه و ترابری احمد آباد بهسازی و تعریض پل رمپ ورودی شهر جدید بینالود را پنجمین پروژه افتتاح شده این مجموعه در هفته دولت دانست و گفت: 750 متر عملیات خاکی و 135 متر بتن‌ریزی در طول این پروژه 150 متری انجام و 63 میلیون و 500 هزار تومان نیز هزینه شد.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول