اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی چهار ماه نخست سال جاری؛

76 هزار ورزشکار در البرز بیمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز اعلام کرد: طی چهار ماه نخست سال جاری حدود 76 هزار ورزشکار در استان البرز بیمه شدند.

76 هزار ورزشکار در البرز بیمه شدند
سیداشکان اردیبهشت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اقدامات مهمی که در اولویت کاری این هیئت در قرار دارد، ارائه خدمات مناسب بیمه‌ای و تحت پوشش قراردادن ورزشکاران استان است.
وی افزود: برای انجام این مهم اعتبارات و امکانات مورد نیاز در اختیار هیئت پزشکی ورزشی استان قرار گرفته و ما آمادگی تحت پوشش قراردادن تمام ورزشکاران البرزی را داریم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رشد بیمه ورزشکاران در این استان چگونه بوده است؟‌ گفت:‌ همانگونه که همگان اطلاع دارند، استان البرز به تازگی تاسیس شده است، اما این هیئت پیش از این در قالب هیئت پزشکی ورزشی شهرستان کرج فعالیت میکرد که خوشبختانه کارنامه قابل قبولی در این بخش دارد.
این مسئول ورزشی خاطرنشان کرد: طی دوازده ماه سال 89 بیش از 120 هزار ورزشکار در استان البرز تحت پوشش خدمات بیمه ورزشکاران قرار گرفتند.
اردیبهشت خاطرنشان کرد: با توجه به بیمه شدن 76 هزار ورزشکار طی چهارماه نخست سال 90، شاهد رشد چهار درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته هستیم.
وی افزود: در صورت تداوم این روند، امسال حجم زیادی از ورزشکاران در استان البرز تحت پوشش خدمات بیمه قرار گرفته و این امر در توسعه ورزش استان موثر خواهد بود.
رئیس هیئت پزشکی ورزشی استان البرز در ادامه با ارائه آمارهایی استان‌های دیگر در حوزه بیمه کردن ورزشکاران گفت: نهادهای رسمی با دریافت و پالایش این آمارها، استان البرز را در زمینه ارائه خدمات بیمه‌ای به ورزشکاران دارای رتبه برتر معرفی کرده‌اند.
اردیبهشت در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه برای تداوم این روند نیازمند فراهم شدن چه شرایطی هستیم؟ گفت: در گام نخست باید مدیران باشگاه‌ها و هیئت‌های ورزشی در استان البرز اهمیت بیمه ورزشکاران را باور داشته باشند.
وی افزود: همکاری آنها با هیئت پزشکی ورزشی استان در ارائه خدمات بیمه‌ای به تمام ورزشکاران البرزی موثر است، ضمن اینکه ورزشکاران نیز باید برای تحقق این مهم تلاش و همکاری ویژه داشته باشند.
اردیبهشت اظهار داشت: از سوی دیگر باید خدمات ارائه شده به ورزشکاران تحت پوشش از نظر کمی و کیفی ارتقای یابد که برای تحقق این مهم نیز قراردادها و تفاهم‌نامه‌های متعددی میان هیئت پزشکی ورزشی استان با مراکز درمانی و همچنین نهادهای مسئول منعقد شده است.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با اجرای طرح پوشش بیمه‌ای برای همه ورزشکاران این استان، در آینده نزدیک شاهد ارتقای ورزش البرز باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول