اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر مقام معظم رهبری:

ایران امروز الگوی کشورهای اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ایران اسلامی امروز به الگوی موثر برای بسیاری از کشورهای اسلامی دنیا تبدیل شده است.

ایران امروز الگوی کشورهای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی بعد از ظهر امروز جمع نمازگزاران نماز جمعه شهرکرد پس از نماز جمعه، اظهار داشت: مبلغان بسیاری از کشور به سایر کشورهای اسلامی دنیا اعزام می‌شوند که این موضوع ارزش بسیاری برای ما دارد.
وی بر ضرورت پخش اذان صبح در استان‌های کشور تاکید کرد و افزود: اذان صبح باید از مساجد سراسر کشور پخش شود به گونه‌ای که حداقل در هر محله‌ایی یک مسجد به اینکار مبادرت ورزد. 
محمدی‌گلپایگانی با بیان اینکه همواره امدادهای غیبی و الهی کشور را از آسیب دشمنان در امان نگه داشته است، تصریح کرد: در تمامی عرصه‌های مختلف کشور می‌توان به وضوح امدادهای الهی را درک کرد و دریافت که خداوند به این نظام و مردم آن عنایت ویژه‌ای دارد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری افزود: انقلاب اسلامی ایران را خداوند حفظ می‌کند تا به انقلاب حضرت مهدی(ع) متصل شود پس باید قدر این فرصت را دانست و در حفظ و پاسداری از این نظام همت ویژه‌ای به کار گرفت.
محمدی‌گلپایگانی رعایت ادب در محضر الهی را از وجوه تمایز مکتب شیعه عنوان کرد و گفت: در مذهب آداب و مناسک ویژه‌ای وجود دارد به گونه‌ای که حتی آداب حضور در محضر الهی نیز دارای شرایط و ویژگی‌های خاصی است که در ادیان دیگر نمی‌توان مشابه آن را دید.
وی نظام جمهوری اسلامی را فضای مناسبی برای بهره‌مندی از برکات و فضایل دین اسلام دانست و گفت: خداوند به ما عنایت کرده و نظامی به ما داده که در آن می‌توان بنده خوب خدا بود و فرایض و واجبات دینی را به راحتی و با طیب خاطر انجام داد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری از مردم چهارمحال و بختیاری به عنوان مردمی ولایی و انقلابی یاد کرد و گفت: استقبال چشمگیر و عظیم مردم این استان از مقام معظم رهبری در سال‌های گذشته نشان از عشق و ارادت این مردم به ولی و رهبرشان دارد.
رئیس دفتر مقام معظم رهبری به منظور شرکت در آیین تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری به این استان سفر کرده است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول