اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت گلپایگان:

ایران نعمتی بالاتر از ولایت‌فقیه ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت گلپایگان گفت: نعمتی از این بالاتر برای ملت ایران وجود ندارد که در سایه دین مبین اسلام و تحت ولایت ولی فقیه قرار دارند.

ایران نعمتی بالاتر از ولایت‌فقیه ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام رضا حسینی در نماز سیاسی عبادی جمعه این هفته گلپایگان اظهار داشت: اگر در نهاد هر انسان تقوا وجود داشته باشد، او را از معاصی پروردگار باز می‌دارد و به کارهای نیک و خیر سوق می‌دهد.
وی افزود: تقوا راهی است که انسان را به بهشت رهنمون می‌کند و سعادت دنیا و آخرت را در پی دارد.
خطیب جمعه موقت گلپایگان ادامه داد: خداوند انسان را به دنیا نیاورده است که او را دچار سختی و مصیبت کند، بلکه عنایت الهی بر این امر قرار گرفت که انسان پا به این دنیا گذارد و درهای رحمت و مغفرت را بر او باز کند، اما انسان خطاکار لطف خداوند بزرگ را فراموش کرده و گناه می‌کند.
وی اظهار داشت: خداوند در قرآن فرموده است که «نعمت‌های خدا را در نظر داشته باشید و شکر آنها را به جای آورید و هرگز کفران نعمت نکنید و اگر چنین کنید به عذابی سختی دچار می‌شوید».
حسینی تصریح کرد: عبادتی بالاتر از این نیست که شکر نعمت‌های خدا را به جا آورید و نعمتی از این بالاتر برای ملت ایران وجود ندارد که در سایه دین مبین اسلام و تحت ولایت ولی فقیه و دولت اسلامی قرار دارند.
وی با اشاره به دوران پیش از انقلاب بیان داشت: در زمان قبل از انقلاب حجاب از سر زنان ما برداشته شد و در همه جا ظلم و ستم رژیم پهلوی مشاهده می‌شد و 50 هزار مستشار آمریکایی به مال و ارث این مردم تجاوز می‌کردند.
امام جمعه موقت گلپایگان تاکید کرد: به لطف خداوند متعال و خون شهیدان نظام جمهوری اسلامی به پیروزی رسید.
وی با اشاره به عزیمت حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام به شهرکرد گفت: ایشان از زمانی که این حکم به دستشان رسید بیان کردند که مطیع فرمان رهبرم و در برابر فرمان رهبری سر تسلیم فرود می‌آورم و هر شهری که ایشان فرمان بدهند، خدمتگذار خواهم بود.
به گزارش فارس، بنا به فرمان رهبر معظم انقلاب و طی حکمی از تاریخ هشتم شهریور ماه سال جاری حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد منصوب شد و بنا به خواسته وی، حجت‌الاسلام رضا حسینی امامت نماز جمعه گلپایگان را این هفته بر عهده داشت.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول