اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره تبلیغات اسلامی رفسنجان:

قرآن زنگار گناه را از قلب انسان می‌زداید

خبرگزاری فارس: مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رفسنجان گفت: قرآن دل‌های مرده را بیدار و زنگار گناه را از قلب انسان می‌زداید.

قرآن زنگار گناه را از قلب انسان می‌زداید
به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی شامگاه چهارشنبه در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی رفسنجان با توصیه به بازگشت مومنان به فطرت پاک انسانی خویش اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان توفیق سلامتی داشتیم و توانستیم فریضه محمدی را به انجام برسانیم‌.
وی با اشاره به حدیث امام علی (ع) گفت: امری که مایه توفیق و سلامتی شده و انسان را به خدا نزدیک می‌کند، نماز است.
حسینی بهره‌مندی از رهنمودهای قرآن کریم را مایه برکت زندگی انسان‌ها دانست و تصریح کرد: قرآن دل‌های مرده را بیدار و زنگار گناه را از لوح انسان می‌زداید.
وی به برپایی نماز در همه حال حتی زمان غرق شدن در دریا تأکید کرد و اذعان داشت: انسانی که در حال غرق شدن است به اندازه بیرون آوردن سر از آب و گفتن الله‌اکبر به نیت نماز، خداوند همان قدر از وی قبول می‌کند.
حسینی بیان داشت: همانطور که در ماه خدا خانه‌های خدا را آباد کردیم، بعد از ماه مبارک رمضان مساجد را خالی نگذاریم و با برپایی نماز جماعت بر فضیلت نماز بیفزاییم.
وی ابراز داشت: اگر سال‌ها عبادت، زکات و خمس بپردازیم و به فقرا کمک کنیم، اما نماز نخوانیم یا در خواندن نماز کاهلی کنیم، تمام اعمال ما بیهوده است.
حسینی خاطرنشان کرد: کسی که نماز می‌خواند، دنبال فساد و تباهی و برنامه‌های ماهواره نمی‌رود.
وی تصریح کرد: برخی از غربی‌ها خود به تنگ آمده‌اند و با وجود برنامه‌های ضداخلاقی که از شبکه‌های ماهواره پخش می‌شود، کودکان خردسالشان دست به آدمکشی یا جرائمی از این قبیل می‌زنند.
حسنیی از تقارن هفته دولت با ماه مبارک رمضان به نیکی یاد کرد و بیان داشت: در آخرین روز هفته دولت، مصادف با آخرین روز از ماه مبارک رمضان،مسابقات قرآنی ویژه ماه مبارک به پایان رسید و 14 نفر به عنوان برگزیده‌های نهایی انتخاب شدند.
به گزارش فارس، رخساره صراف‌زاده، آزاده نادری، اعظم نصراللهی، خدیجه جمالی، ناهید هاشمی، مهدیه نیکویی، فاطمه علی‌نقی‌زاده، ربابه عظیمی، سیده‌صدیقه هدایی‌پور، سید‌عباس حسینی‌نورآبادی، مصیب نژادعابدی، امیرحسین فتحی و ابوالفضل طالبی‌پور جزو برندگان هستند.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول