اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

تصاویر تکان‌دهنده از پیکر شهید نوجوان عید فطر بحرین

خبرگزاری فارس: "علی جواد الشیخ" نوجوان 14 ساله بحرینی صبح روز عید فطر با شلیک مستقیم گلوله گاز آور به سرش توسط نیروهای امنیتی بحرین به شهادت رسید.

تصاویر تکان‌دهنده از پیکر شهید نوجوان عید فطر بحرین
به گزارش فارس،‌"علی جواد الشیخ" صبح چهارشنبه به همراه تعدادی دیگر برای خواندن فاتحه بر سر مزار یکی از شهدایی رفت که پیشتر به شهادت رسیده بود.
 
این در حالی بود که نیروهای سرکوبگر آل‌خلیفه به تعقیب این افراد در داخل قبرستان پرداخته و برای متفرق کردن آنها، به سمتشان گلوله‌های گاز اشک آور شلیک کرد.
 
یکی از گلوله‌های گاز اشک آور به سر علی جواد الشیخ برخورد کرد و به همین دلیل به زمین سقوط کرد و به سرعت توسط دوستانش به یکی از مراکز درمانی نزدیک منتقل شد.
 
پس از شهادت این نوجوان بحرینی، نیروهای رژیم پیکر وی را ربودند و روز پنجشنبه پیکر وی را پس از کالبد شکافی به خانواده‌اش تحویل دادند.
 
علی جواد اولین فردی است که پس از سخنرانی چند روز پادشاه بحرین به شهادت رسیده است. حمد بن عیسی چند روز پیش قول داد که زندانیان را عفو کند و کسانی که از کار برکنار شده‌اند به شغل‌هایشان بازگردند و فصل جدیدی را در بحرین باز کند.
 
علی جواد هشتمین شهید منطقه ستره بحرین و دومین شهید نوجوان انقلاب بحرین به شمار می‌آید که از 14 فوریه گذشته آغاز شده است.

کاربران محترم می توانند گزارش تصویری مربطه را از اینجا مشاهده نمایند.
 
انتهای پیام/++
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول