اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گار استان بوشهر خبر داد:

بهره‌مندی 2هزار خانوار آبپخش از نعمت گاز

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گار استان بوشهر از بهره‌مندی 2هزار خانوار آبپخش از نعمت گاز خبر داد.

بهره‌مندی 2هزار خانوار آبپخش از نعمت گاز
غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: شرکت گاز استان بوشهر به منظور رفاه و آسایش مردم نسبت به توسعه شبکه گازرسانی در تمام مناطق اقدام کرده و طی 24 ماه گذشته در تمام شهرستان‌ها شبکه گاز خانگی به بهره‌برداری رسیده است.
وی افزود: گسترش شبکه گاز در روستاها و شهرهای کوچک با شتاب مطلوبی در حال انجام است و انتظار داریم در مدت زمان کوتاهی این شبکه، تکمیل و راه‌اندازی شود.
مدیرعامل شرکت گار استان بوشهر از راه‌اندازی شبکه گاز شهری آبپخش خبر داد و گفت: با تلاش بیوقفه مسئولان و با همکاری شورای اسلامی آبپخش، شبکه گاز شهری این شهر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
حسینی تصریح کرد: در شهر آبپخش حدود 2 هزار خانوار از خدمات گازرسانی بهره‌مند میشوند که تا کنون حدود 400 علمک نصب شده و تا انتهای امسال این شبکه تکمیل میشود.
وی عنوان داشت: 2 جایگاه cng نیز در شهرهای آبپخش و شبانکاره آماده و قابل بهره‌برداری هستند که در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهند شد.
مدیرعامل گاز استان بوشهر افزود: گازرسانی به سه شهر همجوار آبپخش، شبانکاره و سعدآباد 37 میلیارد ریال هزینه در بر داشته، ضمن اینکه 12 میلیارد ریال هزینه نیز برای بازسازی و ترمیم آسفالت به شهرداران پرداخت شده است.
حسینی خاطرنشان ساخت: از دیگر پروژه‌های شرکت گاز در این منطقه پروژه تکمیلی 80 کیلومتری آبپخش، 33 کیلومتری شبانکاره و 32 کیلومتری سعدآباد است که امیدواریم با همکاری شهرداران این مناطق این پروژه به پایان برسد.
این مسئول با اشاره به هزینه بالای گازرسانی به این شهرها اذعان داشت: امیدواریم با همکاری و اطلاع‌رسانی ائمه جمعه و جماعات، فرمانداری و بخشداریها در این مناطق با ما همکاری داشته باشند تا با برگشت بخشی از هزینه صرف شده به سیستم بتوانیم برای گازرسانی به روستا‌ها اقدام کنیم.
حسینی بیان داشت: در شهرستان دشتستان به کارخانه سیمان و چندین کارخانه آسفالت و صنایع کوچک در شهرک صنعتی برازجان گازرسانی شده است.
وی تصریح کرد: در شهر دالکی نیز پروژه 33 کیلومتری گازرسانی در دست اجرا است که 9 کیلومتر آن تا کنون انجام شده و بقیه در دست اقدام است.
حسینی ابراز داشت: عملیات گازرسانی به شهرک صنعتی خوشاب، روستاهای درودگاه، خوشاب و خوشمکان در ماه‌های آینده فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.
وی گفت: باید دست به دست هم بدهیم و برای رفاه و آسایش مردم شهرها و روستاهای مختلف استان از تمام امکانات موجود استفاده کنیم.
انتهای پیام/ص20                
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول