اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبپخش:

اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره مهم‌ترین اولویت آبپخش است

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره مهم‌ترین اولویت شهر آبپخش است.

اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره مهم‌ترین اولویت آبپخش است
به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، سید محمود موسوی در بازدید از طرح‌های عمرانی و پروژه‌های نیمه‌تمام آبپخش اظهار داشت: در سال جهاد اقتصادی شاهد جدیت بیشتری در اجرای طرح‌ها هستیم و همه مسئولان همکاری خوبی دارند که فرماندار دشتستان و بخشدار آبپخش بیشترین همکاری را داشته‌اند.
وی افزود: پروژه ساخت لاین شرقی خیابان انقلاب در مسیر اصلی بوشهر به خوزستان در روزهای آینده کلید خواهد خورد.
شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: این پروژه از اهمیت بالایی برخوردار است و شهرداری آبپخش با حساسیت خاصی این پروژه را انجام خواهد داد.
موسوی تصریح کرد: خیابان اصلی شهر، شاکله اصلی نمای شهر است و در آبپخش به دلیل وجود ناظران کشوری، استانی و شهرستانی و ... که روزانه در این مسیر تردد دارند از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با بیان اینکه ساخت خیابان اصلی شهر از اهمیت بالایی برخوردار است، عنوان داشت: اتمام پروژه‌های نیمه‌کاره مهم‌ترین اولویت شهر آبپخش است و در همین راستا پروژه خیابان اصلی شهر که خواست عمومی مردم است از اهمیت بالایی برخوردار است و سعی خود را میکنیم تا این پروژه را با بهترین شکل به سرانجام برسانیم.
این مسئول با اشاره به اعتبار این طرح خاطرنشان ساخت: با پیگیری و جدیت پرسنل خدوم شهرداری آبپخش شاهد اتمام پروژه ساخت لاین غربی انقلاب پیش از موعد مقرر بوده‌ایم و امید داریم با اعتبار 3 میلیارد ریالی که برای ساخت این خیابان در نظر گرفته شده شاهد بهره‌برداری از این خیابان در کوتاه‌ترین زمان ممکن با کیفیت مطلوب باشیم.
وی، همکاری شورای اسلامی با شهرداری را بینظیر توصیف کرد و یادآور شد: شورای شهر در تمام زمینه‌ها برای تسهیل در انجام امور با شهرداری همکاری دارد و زمینه را برای پیشرفت و توسعه شهر در تمام محلات شهر هموار میکند.
موسوی گفت: مسیر آبپخش از مسیرهای ترانزیتی و پرترافیک استان است که به طور مرتب نیاز به تعویض روکش آسفالت دارد و از مسئولان راه و ترابری استان میخواهیم در این زمینه با شهرداری آبپخش همکاری چشمگیری داشته باشد.
وی اذعان داشت: باید با صرفه‌جویی و با کمترین هزینه‌ها به اجرای طرح‌ها بپردازیم و ضمن حفظ کیفیت کارها نباید اسرافی داشته باشیم.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول