اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمایه‌گذار پالایشگاه دزفول:

فقط نیروی بومی برای پالایشگاه می‌خواهیم

خبرگزاری فارس: سرمایه‌گذار پالایشگاه مهرگان دزفول گفت: برای آغاز به کار پروژه ساخت پالایشگاه دزفول از نیروهای بومی استفاده خواهیم کرد.

فقط نیروی بومی برای پالایشگاه می‌خواهیم
امیر حسین بشیرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار داشت: در هفته‌های گذشته که از کلنگ زنی پالایشگاه مهرگان دزفول می‌گذرد در حال تهیه نقشه‌های مورد نیاز برای احداث این پالایشگاه هستیم.
وی با اشاره به اینکه میزان اشتغال‌زایی این پالایشگاه بسیار زیاد است، گفت: در شرایط کنونی بیش از 6 هزار نفر برای اشتغال در حال احداث در پالایشگاه مهرگان نیاز است.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه در استخدام و به کارگیری نیروهای مورد نیاز از مردم بومی شهرستان استفاده خواهد شد، خاطر نشان کرد: برای استفاده از نیروهای مورد نیاز در این پالایشگاه از نیروهای بومی و دزفولی استفاده خواهیم کرد.
وی گفت: از آنجایی که این پالایشگاه برای مردم دزفول از اهمیت بالایی برخوردار است لذا از شرکت دانیال مکانیک به عنوان پیمانکار پالایشگاه درخواست کردیم تا کار احداث را همگام با مطالعات خود پیش ببرد.
بشیرزاده با اشاره به شرایط استخدام نیرو در این پالایشگاه تاکید کرد: ثبت‌نام و استخدام نیرو بر اساس ضوابط، مقررات و هماهنگی اداره کار و امور اجتماعی شهرستان دزفول خواهد بود و به همه اطمینان خواهیم داد مدارک و تخصص‌ها به دقت بررسی و به عدالت و شایستگی نیروهای مورد نیاز جذب خواهند شد.
مدیر عامل شرکت آکام فراز پارس درباره نحوه ساخت و پیشرفت کار خاطرنشان کرد: پالایشگاه و صنایع جانبی آن مانند یک بسته به هم پیوسته هستند و تمام این طرح‌ها به صورت پیوسته و فاز به فاز راه‌اندازی خواهند شد.
پالایشگاه مهرگان دزفول اوایل ماه مبارک رمضان کلنگ زنی شد.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول