اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار دیر خبر داد:

اختصاص 500 میلیون تومان به عمران شهری بردخون

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان گفت: در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر بیش از500 میلیون تومان به عمران شهری بردخون اختصاص یافته است.

اختصاص 500 میلیون تومان به عمران شهری بردخون
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مصطفی فخرایی چهارشنبه شب در دیدار مردمی با مردم بردخون با حضور امام جمعه این شهر اظهار داشت: به تجربه ثابت شده هر چه صمیمی‌تر و صادقانه با مردم سخن بگوییم بیشتر حرف ما را می‌پذیرند و همکاری می‌کنند.
وی تصریح کرد: در دولت نهم و دهم کارهای بزرگی انجام شده که بی‌نظیر بوده است، هر چند ضعف‌هایی نیز وجود داشته است که با مشارکت مردم و مسئولان رفع می‌شود.
فخرایی افزود: افتخار ماست که نوکر مردم باشیم و اگر امروز به این مقام رسیده‌ایم از مجاهدت مردم و ثمره خون شهیدان بوده است و امیدواریم دین خود را ادا کنیم که خدا راضی باشد.
وی اضافه کرد: در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان دیر  بیش از500 میلیون تومان به عمران شهری بردخون اختصاص یافته و طرح هادی برای روستاهای بخش پیش بینی شده است و تلاش می‌کنیم خواسته‌های مردم را عملی کنیم.
امام جمعه بردخون نیز با تجلیل از خدمات دولتمردان و گرامیداشت یاد شهدای دولت گفت: مسئولان تلاش کنند مشکلات مردم رفع شود و مشکلاتی نظیر منابع طبیعی با توجه به اینکه 90درصدر مردم این بخش شغل کشاورزی دارند نیازبه بررسی بیشتردارد.
حجت‌الاسلام سید‌حسین رکنی حسینی افزود: زندگی بیشتر مردم به کشاورزی وابسته است و هیچ منبع درآمد دیگری ندارند و در گرمای 50 درجه تلاش می‌کنند تا روزی حلال کسب کنند و در زمانی که پیامبراکرم دست کارگر را می‌بوسید شایسته نیست این قشر در سختی زندگی کند.
وی ادامه داد: ادارات تنگ نظری‌ها را کنار بگذارند و در کنار مردم و همراه و حامی آنان باشند و تلاش شود رضایت آنها را تأمین کنند که خدا از این عمل خرسند میشود.
امام جمعه بردخون خواستار برنامه‌ریزی مناسبتر برای دیدارهای مردمی مسئولان شهرستان با مردم شد.
در ادامه مردم مسائل و مشکلات خود را پیرامون موضوعاتی همچون آب کشاورزی، جاده آنتنی روستاها، آموزش وپرورش، منابع طبیعی، زمین مسکونی وکشاورزی، آب آشامیدنی، مشکلات ورزشی، بزرگراه بوشهر- دیّر، گاز، اسکله خورخان، امورشهری، مخابرات و... مطرح کردند و مسئولان مربوطه پاسخ گفتند.
انتهای پیام/ل20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول