اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آستارا:

خدمت صادقانه وظیفه دولتمردان است

خبرگزاری فارس: فرماندار آستارا گفت: خدمت صادقانه وظیفه دولتمردان است و هیچ منتی در این نوع خدمت بر مردم نیست.

خدمت صادقانه وظیفه دولتمردان است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، کیوان اسدپور ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهدای هفته دولت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: شهدا توانستند با خون و ایثارگری‌های خود نام و یاد و آرمان‌های انقلاب را زنده نگه دارند.
وی تصریح کرد: امروز نیز به برکت خون شهدا و امام راحل و وجود ولایت فقیه توانسته‌ایم قله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری فتح کنیم.
فرماندار آستارا با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای دولت و دولتمردان و کمک به خدمت‌رسانی به مردم افزود: تمام خادمان دولت و ملت وظیفه دارند صادقانه و با خلوص نیت به مردم خدمت کنند.
وی خدمت صادقانه را جزو وظایف مهم دولتمردان دانست و اذعان داشت: اینگونه خدمات هیچ منتی برای مردم ندارد زیرا ما هر چه داریم از این ملت است و مردم ولی نعمت ما هستند.
اسدپور با تاکید بر اینکه دولتمردان با توجه به شعار سال جهاد اقتصادی باید تمام تلاش خود را برای توسعه کشور انجام دهند منذکر شد: مسئولان با تلاش و همت مضاعف خود خدمات ارزنده‌ای را در دولت  عدالت‌گستر و خدمتگزار به مردم انجام داده‌اند که این خدمات مرهون حمایت مردم و مقام معظم رهبری است.
وی یادآور شد: دولت بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای افکار خود را در راستای خدمت رسانی به مردم و مناطق محروم متمرکز کرده است.
فرماندار آستارا توسعه و آبادانی بیشتر کشور را نیازمند حمایت‌های مردمی نامید و ابراز داشت: امیدواریم با حمایت مردم و رهنمودهای مقام معظم رهبری کشور را به طرف توسعه پایدار و آبادانی هدایت کنیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول