اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تالش:

حفظ ارزش‌های اسلامی ماموریت اصلی دولت است

خبرگزاری فارس: فرماندار تالش گفت: حفظ و پاسداری از ارزش‌های نظام اسلامی از ماموریت‌های اصلی دولت است.

حفظ ارزش‌های اسلامی ماموریت اصلی دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، رضا دوست‌جلالی پیش از ظهر امروز در جمع مردم این شهر به مناسبت هفته دولت با اشاره به تلاش‌های دولت نهم و دهم برای ارائه خدمات به مردم در دوردست‌ترین مناطق کشور‌ اظهار داشت: دولت نهم و دهم برای برطرف کردن مشکلات در مناطق محروم برنامه‌ریزی بسیار زیادی کرده و بر همین اساس سهم مناطق محروم از بودجه کشور بیش از دیگر مناطق بوده است.
وی با اشاره به نظام بودجه‌ریزی در کشور‌ افزود: در دولت نهم و دهم ملاک اصلی در اختصاص اعتبارات تنها محرومیت و نیاز مناطق مختلف کشور است و به همین دلیل دولت خود برای مشاهده مشکلات عازم مناطق محروم میشود.
این مسئول با تاکید بر اینکه دولت عزم جدی برای برطرف کردن مشکلات دارد، گفت: دولت نهم و دهم در راستای حل محرومیت‌های کشور گام‌های بسیار اساسی برداشته و این مهم را مردم خود بهتر درک کرده‌اند.
دوست‌جلالی عنوان کرد: ترور شهیدان رجایی و باهنر توسط دشمنان اسلام و انقلاب نشان داد که بدخواهان نظام نسبت به پیاده کردن اهداف خودشان تابع هیچ قانون و مقرراتی نیستند و دست پرورده‌هایشان را به انجام هر کاری وادار میکنند.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر متذکر شد: تمام تلاش دولت بر این است تا منابع و امکانات را در راه رفاه مردم و آبادانی کشور به‌کار گیرد و سفرهای استانی رئیس جمهور و هیئت دولت نیز در همین جهت‌گیریهاست. 
این مسئول با بیان اینکه رویکرد دولت در انجام طرح‌های عمرانی و صنعتی، توجه به نقاط محروم و فراموش شده کشور است، خاطرنشان کرد: امروز در تمام نقاط  میهن اسلامی نشانه‌های آبادانی و توسعه و اجرای طرح‌های مختلف به چشم میخورد.
فرماندار تالش حفظ استقلال، سربلندی و پاسداری از ارزش‌های اسلامی را ماموریت اصلی دولت دانست و ابراز داشت: به ثمررساندن پیشرفت‌های صنعتی به ویژه موضوع انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، در حالی که استکبار جهانی دایره تهدید خود را تنگ‌تر کرده بود، از افتخارات دولت نهم و دهم و نشانه جهت‌گیری صحیح دولت است. 
وی با اشاره به پویایی دولت نهم و دهم برای محرومیت‌زدایی بیان داشت: در صحنه بودن مسئولان دولت نهم و دهم از حضور در سفرهای استانی قابل مشاهده است که البته این مورد در سفرهایی که استانداران به شهرستان‌های مختلف هر استان و فرمانداران به روستاهای هر شهرستانی مراجعه میکنند نیز مشهود است.
این مسئول درک بالای دولت از مشکلات موجود در جامعه را از دیگر خصوصیات این دولت دانست و ادامه داد: پیگیری مسائل در زمینه‌های مختلف، دولت نهم و دهم را از دیگر دولت‌ها متمایز کرده است. 
فرماندار تالش اضافه کرد: باید در طول سال و به‌ویژه هفته دولت اطلاع‌رسانی از خدمات دولت برای مردم صورت گیرد و در این بین مسئولان باید نهایت همکاری با خبرنگاران و اهالی رسانه را داشته باشند. 
دوست‌جلالی با اشاره به بهره‌برداری از 167 پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در تالش تا پایان هفته دولت، گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد و 832 میلیون تومان به بهره‌برداری میرسد. 
وی اذعان داشت: 14 پروژه راه و ترابری، 16 پروژه کشاورزی، برق‌رسانی به 11 روستا، گازرسانی به پنج روستا و بهره‌برداری از مسکن مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از جمله پروژه‌های هفته دولت شهرستان تالش است. 
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول