اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد:

راه‌اندازی دانشگاه آزاد عنبرآبادی از ابتدای سال تحصیلی

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: دانشگاه‌ آزاد واحد عنبرآباد در حال راه‌اندازی است و در سال تحصیلی جدید در رشته‌هایی که پیشنهاد شده، شروع به کار می‌کند.

راه‌اندازی دانشگاه آزاد عنبرآبادی از ابتدای سال تحصیلی
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ولی‌محمد مشایخی ‌در شورای اداری شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: رضایت ارباب ‌رجوع در ادارات شهرستان باید سرلوحه کار همه مدیران باشد، زیرا مدیران وظیفه دارند که رضایت مردم را کسب کنند.
وی بیان داشت: مدیران وظیفه دارند به منظور جذب اعتبارات به ویژه اعتبارات ستاد راهبردی جنوب و استانی از طریق ادارات کل و مدیران مربوطه اقدام و با پیشنهاد پروژه‌های عمرانی اعتبارات آن‌ها را تأمین کنند.
مشایخی با تأکید بر اطلاع‌رسانی خدمات دولت طی یک سال گذشته افزود: آنچه امروز توسط همه دستگاه‌ها در شهرستان‌ها صورت گرفته، حاصل تلاش و هماهنگی مدیران با فرمانداری بوده که این امر منجر به اقدامات و فعالیت‌های خوبی در شهرستان شده است.
‌وی تصریح کرد: سرشماری نفوس و مسکن در شهریورماه جاری از دوم تا 22 آبان‌ماه انجام می‌شود و همه مدیران ادارات آمادگی کامل را در این زمینه داشته باشند.
مشایخی گفت: دانشگاه‌ آزاد واحد عنبرآباد در حال راه‌اندازی است و در سال تحصیلی جدید در رشته‌هایی که پیشنهاد شده، شروع به کار می‌کند.
بنابراین گزارش، فرماندار عنبرآباد در مراسم تجلیل از کارکنان نمونه این شهرستان‌ ‌اظهار داشت: آنچه برای هر انسان به ویژه قشر کارمند ماندگاری دارد، اخلاق نیک است.
مشایخی افزود: یک کارمند خوب در سازمان‌ها، نهادها و ادارات می‌تواند با رفتار و کردار خود در راستای قانون، عاقبت خود را ختم به خیر کند.
وی بیان داشت: کارمندان ادارات ما افرادی مومن و معتمد هستند که طی زمان خدمات خود در ادارات مختلف در راستای آرمان‌های نظام و انقلاب درحال تلاش و کار هستند.
مشایخی تصریح کرد: اگر کسی در یک مجموعه از میان افراد و کارکنان آن مجموعه انتخاب می‌شود، برای آن است که جامعه بداند، افرادی در خود پرورش داده است که با تلاش‌های بی‌منت برای آرمان‌های آن جامعه کوشش می‌کند.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول