@Koorosh_Orooj9 اسفند 1404در پاسخ بهإن شاء الله حفاظت همیشگی خداوند قادر جل جلاله با امام زمان صلوات الله علیه و رهبر عزیزمان و کل نیروهای امنیتی و دفاعی و امدادی و.. کل مردم شریف و غیور ایران اسلامی عزیزمان و کل محور مقاومت و دوستانمان باشد.اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَجیا امیرالمومنین صلوات الله علیک، مددننگ و مرگ بر سران …نمایش بیشتر
@IranianCivilisation9 اسفند 1404در پاسخ بهانتقام خون دختر بچه های مینابی را فورا بگیریدمطالبهانتقام خون دختر بچه های مینابی را فورا بگیرید
جنایت حمله آمریکا و اسرائیل به دبستان میناب بدون شک و شبهه عمدی است ، سابقه کودک کشی به جهت ارعاب روحی توسط اسرائیل خود مؤید این موضوع است. لذا فورا باید دو برابر کشته های ایرانی از طرف مقابل ترجیحا از افراد نظامی طرف مقابل به هلاکت رسانده شوند. این خواست ، قانونی ، شرعی و اخلاقی است و دیدگاه قاطع چشم در برابر چشم تنها راه نخوردن تلفات و ضربات بیشتر است.
شورای امنیت ملی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده سپاه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user1772302307379 اسفند 1404در پاسخ بهشما اینقدر بی غیرتید که هزار بار هم بمباران کنه ول کن مذاکره نیستین.
@Farid_Mahdavi9 اسفند 1404در پاسخ بهخداوند شما رو برای کشور و رهبری حفظ کنه.وجود شما برای مردم مابه دلگرمی هست
@Saeed_alef9 اسفند 1404در پاسخ بهبخدا یکماه دیگه اسم مذاکره بیاد، یه مشت احمق عین توله گرسنه دنبال مذاکره میدوون
@user17091000833081433959 اسفند 1404میز مذاکره نگوئید میز حکم کشتارخونین مردم و دختر بچه ها ودانشمندان و فرماندهان و نظامیان ییگناه ایران بگوئید چند بار باید از یک سوراخ گزیده شوید وقتی در حین مذاکره خیانت می کنند آنوقت چقدر ساده لوح هستید که فکر می کنید به توافق پایبند خواهند بود باید بانیان مذاکرات مجازات شوند تا روح شهدا آرام گیرند
@user1716023441919 اسفند 1404در پاسخ بهآقای عراقچی شما کار خود را کردید و نتیجه اش را دیدید. لطف کنید دیگر کنار بایستید و در کار نیروهای نظامی کشور دخالت نکنید. اگر کسی شرف داشته باشه الان صحبت از آتش بس و گفتگو با شیاطین نخواهد کرد. تک تک نظامیان و غیرنظامیان آمریکایی در منطقه و تمام اماکن آنها باید نابود شوند.
@Ndjajkkak4i48orrojrjxj9 اسفند 1404در پاسخ بهاشکال نداره آقای عراقچی گفتن آمریکا حملات رو متوقف کنه ، آماده مذاکره هستیم
@user1751094155419 اسفند 1404در پاسخ بهاشکال نداره، هرچندبار بمباران کنه، ما اهل دیپلماسی هستیم.درسته ، سیاست همینه؟!!!
@user1751094155419 اسفند 1404در پاسخ بهعراقچی رو باید بفرستیم که اینبار از زاویهای دیگر مذاکرات را پیش ببرد که دوباره بمباران گنند و ما هیچگاه میز رو ترک نکنیم اگرچه میز بشه توری.
@IranianCivilisation9 اسفند 1404در پاسخ بهانتقام خون دختر بچه های مینابی را فورا بگیریدمطالبهانتقام خون دختر بچه های مینابی را فورا بگیرید
جنایت حمله آمریکا و اسرائیل به دبستان میناب بدون شک و شبهه عمدی است ، سابقه کودک کشی به جهت ارعاب روحی توسط اسرائیل خود مؤید این موضوع است. لذا فورا باید دو برابر کشته های ایرانی از طرف مقابل ترجیحا از افراد نظامی طرف مقابل به هلاکت رسانده شوند. این خواست ، قانونی ، شرعی و اخلاقی است و دیدگاه قاطع چشم در برابر چشم تنها راه نخوردن تلفات و ضربات بیشتر است.
شورای امنیت ملی، فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرمانده سپاه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا، نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
100گزارش از مطالبه1000پیگیری از مسئول مربوطه
@user17091000369341247819 اسفند 1404ای بر پدر و مادر هرچی اصلاح طلبه **** که اینقدر خفت رو عادی کردن و از آمریکا خدا ساختن،امروز عراقچی بی غیرت باز حرف از مذاکره میزد،تف به شرف نداشتتون،ج ا اگر بعد آمریکا و اسرائیل سراغ شما نیاد به نظرم دیگه حتی اسم اسلام هم نباید بیاره چون با شیاطین مدارا میکنه.
@user170909999346044233210 اسفند 1404در پاسخ بهتا شما با عقل های کوچیکتون بفهمید که برای مذاکره التماس نکنید.